Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Sulejówek: 1. Zadanie Nr 1 - budowa ulicy Dzielnej w Sulejówku,
2. Zadanie Nr 2 - budowa odcinka ulicy Reja w Sulejówku.
Numer ogłoszenia: 166998 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, fax 022 7606213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zadanie Nr 1 - budowa ulicy Dzielnej w Sulejówku, 2. Zadanie Nr 2 - budowa odcinka ulicy Reja w Sulejówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 - budowa ulicy Dzielnej w Sulejówku wraz z odwodnieniem, dł. ok. 170 mb, 2. Zadanie Nr 2 - budowa ulicy Reja w Sulejówku, odcinek od ul. Okuniewskiej do ul. Poprzecznej z elementami odwodnienia, dł. ok. 207 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 3.000 PLN Zadanie Nr 2 - 2.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót; 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty o podobnym zakresie i charakterze jak w niniejszym postępowaniu i o wartości nie mniejszej niż oferowana cena każde; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie płatne po wykonaniu i odbiorze przedmiotu zamówienia; 5/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ; 6/ posiadają ubezpieczenie o.c. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz Założenia kosztorysowe do oferty - zał. nr 2 i 5 do SIWZ; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 8/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż oferowana cena, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 10/ polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial- ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zamówienia; 11/ kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów; 12/ ponadto oferta winna zawierać wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Referacie Inwestycji Urzędu Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 112..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - budowa ulicy Dzielnej w Sulejówku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Dzielnej w Sulejówku wraz z odwodnieniem, dł. ok. 170 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - budowa odcinka ulicy Reja w Sulejówku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Reja w Sulejówku, odcinek od ul. Okuniewskiej do ul. Poprzecznej z elementami odwodnienia, dł. ok. 207 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.