eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOchrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Nowy Dwór Mazowiecki: Ochrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30.
Numer ogłoszenia: 166 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224301 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie osób sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a w szczególności: 1)zabezpieczenie maksymalnego bezpieczeństwa dla życia i zdrowia pracowników i petentów Urzędu Miejskiego, 2)ochrona stref bezpieczeństwa wyznaczonych na terenie Urzędu, 3)ochrona obiektu przed: - włamaniem i kradzieżą, - dewastacją, wandalizmem i chuligaństwem, - napadem rabunkowym, - aktem terrorystycznym, - ekscesami ze strony osób będących pod wpływem środków odurzających, - innymi zdarzeniami utrudniającymi, bądź uniemożliwiającymi zwykłą pracę Urzędu (np. pożar, zalanie itp.), - innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie. 4)Ochrona przed włamaniem do 3 garaży samochodowych, usytuowanych na terenie Urzędu Miejskiego oraz przed włamaniem lub kradzieżą samochodów uprawnionych do parkowania i garażowania na terenie urzędu, 5)obchód dyżurujących na zewnątrz i wewnątrz obiektu w nieregularnych odstępach czasu nie mniej niż 20 razy w ciągu doby i reagowanie na zdarzenia i sytuacje odbiegające od normy, 6)prowadzenie książki przebiegu służby z obowiązkiem zamieszczania sprawozdania z każdego dnia ochrony. 7)przyjmowanie zgłoszeń i interwencji od odpowiednich służb, 8)udzielanie interesantom informacji dotyczących działalności Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego, 9)pełnienie ochrony 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta w następującym schemacie organizacyjnym ochrony: - od poniedziałku do piątku dwie osoby pełnią służbę w godz. 7:00 - 19:00, jedna osoba pełni służbę w godz.19:00 - 7:00, - w soboty, niedziele i święta jedna osoba pełni służbę nie dłużej niż 12 godzin dziennie od 7:00 - 19:00, a druga od 19:00 - 7:00. 2. Agent ochrony mienia winien być wyposażony w przyciski antynapadowe, radiowe podłączenie do monitoringu sił zewnętrznych. 3. Wykonawca winien mieć zabezpieczone wspomaganie własnych sił zewnętrznych. 4. Zamawiający życzy sobie, aby Wykonawca przedstawił listę pracowników skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia celem jej akceptacji (min. 10 osób) oraz każdorazowe informowanie na piśmie o zastępstwie w załączonym grafiku miesięcznym wraz z dołączonymi licencjami. 5. Wykonawca winien opracować instrukcje postępowania dla swoich pracowników na wypadek: - napadu rabunkowego na ochraniany obiekt, - podłożenia materiału wybuchowego, - zdarzenia losowego np. powódź, pożar, uderzenie pioruna. Ww. instrukcje Wykonawca przedkłada Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6.Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 7.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. 9.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie. 10. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 170604,59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia AROMIG Sp. z o.o., ul. Skierniewicka 16/20, 01-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 170604.59
  • Oferta z najniższą ceną: 170604.59 / oferta z najwyższą ceną: 212868.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.