Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Pisz: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i materiałów medycznych 1x użtku na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
Numer ogłoszenia: 167016 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu , ul. Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233600, 0606 301480, faks 087 4232150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i materiałów medycznych 1x użtku na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku (szczegółowe informacje są zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pełne pakiety. 3. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia oraz okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.16.40-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) zmniejszenia wielkości lub zakresu zamówienia. 2) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, 3) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. Chopina 1, 12-200 Pisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 08:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu - sekr. dyr. I piętro ( budynek adm.) ul. Chopina 1, 12-200 Pisz lub wysłać na adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu ul. Sienkiewicza 2 12-200 Pisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - sprzęt medyczny1 x użytku - sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny1 x użytku - sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - fartuchy, pościel, maski 1xużytku, identyfikatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy, pościel, maski 1xużytku, identyfikatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - siatki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Specjalistyczne wkłady do ssaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne wkłady do ssaków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Klipsy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Osłona na ramię C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na ramię C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Implanty ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ginekologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Papier Ekg, elektrody oraz pozostałe artykuły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier Ekg, elektrody oraz pozostałe artykuły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Sterylizacja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Rękawice i opakowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice i opakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.