To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Lublin: Dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/02-2013/MiF)
Numer ogłoszenia: 167031 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124063 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/02-2013/MiF).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie obejmująca : Część 1: dostawa serwerów (2 sztuki); Część 2: dostawa tablicy/monitora wielodotykowego (2 sztuki); Część 3: dostawa urządzenia do bezdotykowej pracy na tablicy/monitorze za pomocą ruchu rąk (2 sztuki); Część 4: dostawa menedżera prezentacji I (2 sztuki); Część 5: dostawa projektora I z wyposażeniem; Część 6: dostawa projektora II z wyposażeniem; Część 7: dostawa menedżera prezentacji II (2 sztuki); Część 8: dostawa drukarki laserowej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu - Nowe studia międzykierunkowe Matematyka i Finanse - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.Oferowany sprzęt ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2013r. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie oferowanego towaru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca może dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. Uwaga: W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni, w ramach zaoferowanej kwoty, serwis na czas trwania gwarancji. Czas reakcji serwisu przy zgłoszeniu usterki faksem: do godziny 10:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w dniu następnym do godziny 11:00, - naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu,- w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu - Nowe studia międzykierunkowe Matematyka i Finanse - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa serwerów (2 sztuki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMTRONIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zana 1, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11069,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14514,00
Oferta z najniższą ceną: 14514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa menedżera prezentacji I (2 sztuki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMTRONIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zana 1, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1412,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1943,40
Oferta z najniższą ceną: 1943,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa projektora I z wyposażeniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1894,20
Oferta z najniższą ceną: 1894,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa projektora II z wyposażeniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3242,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3677,70
Oferta z najniższą ceną: 3677,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa menedżera prezentacji II (2 sztuki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 865,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 939,72
Oferta z najniższą ceną: 939,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2211,54
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa drukarki laserowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMTRONIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zana 1, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4742,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6211,50
Oferta z najniższą ceną: 6211,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12250,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu".
- Budowa dróg w Psarskiem - etap 2
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.