Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Opole: Leki dla działu Farmacji Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 167034 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4525129, fax 077 4526051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medinet.opole.pl/116szpital
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki dla działu Farmacji Szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Antybiotyki CPV 24431400-8 Wykaz, ilość i rodzaj zawarte są w załączniku Nr2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.Zamawiający wyznaczył następujące warunki udziału w postępowaniu, które wykonawca spełni przedstawiając: a.wypełni druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, (załącznik nr 1 do SIWZ) b.wypełniony druk (wstawione ceny), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączo-nego przez zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednie zakładki); c.złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (załącznik nr 3); d.złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 10 niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia formularzy na kopiach zawierających dokładnie ich treść. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na postawie dokumentów załączonych do oferty Sporządzenie ww. dokumentów w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny dokument odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicz-nych (załącznik nr 3), c)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty). d)Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadcze-nie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatko-wego (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania oferty). e)Załączenie upoważnienia do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figuru-jące w rejestrze handlowym (lub w innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do wartości i przedmiotu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w za-kresie objętym niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykona-nia i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wy-konane należycie, g)Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem pu-blicznym, Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów albo ksero-kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy h)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zamawiający wymaga załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wróblewskiego 46 45-759 Opole Sekretariat: przetargi p. M.Czaja tel. 077 452-61-15 fax. 077 452 60 51.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Załącznik nr. 2 do SIWZ, dostępny w sekretariacie pok.32 u p. M.Czai
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:45, miejsce: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46 w sekretariacie pok. 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2025 r.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt bitumicznych onduline na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną dla budynku stodoły, działka nr 441, obręb Goworowice, powiat nyski, woj. opolskie.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.