eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówModernizacja drogi powiatowej nr 1016D w m. Kurowice

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-05-26

G³ogów: Modernizacja drogi powiatowej nr 1016D w m. Kurowice
Numer og³oszenia: 167046 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat G³ogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja drogi powiatowej nr 1016D w m. Kurowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 1016D w m. Kurowice. Zakres robót: 1. Wykonanie warstwy ¶cieralnej nawierzchni asfaltowej - 1170,00 m2 2. Przebudowa chodników - 526,75 m2 3. Przebudowa wjazdów - 92,00 m2.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.22.00.00 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w postêpowaniu w wysoko¶ci: 4262,00 z³ ( s³ownie: cztery tysi±ce dwie¶cie sze¶ædziesi±t dwa z³ote 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1.spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z pó¼n. zm), 2.nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z pó¼n. zm.). 3.wykonali w okresie piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, conajmniej 1 zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto. Wykonana inwestycja powinna obejmowaæ wykonanie dywanika asfaltowego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 5000m2. 4.Dysponuj± lub bêd± dyponowaæ sprzêtem do wykonywania nawierzchni asfaltowych tj. minimum jedn± rozk³adark± do uk³adania mas bitumicznych o szeroko¶ci pracy nie mniejszej ni¿ 3,5 m. 5. dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osob± uprawnion± do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie drogowym, niezbêdne do prowadzenia robót objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006, nr 156, poz. 1118 z pó¼n. zm.), posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do PIIB. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, na podstawie dostarczonych o¶wiadczeñ i dokumentów. Z tre¶ci za³±czonych do oferty dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e ww warunki Wykonawca spe³ni³..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: 1.aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku dostarczenia za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert winno ono posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów, dokonanej w terminie jak wy¿ej, 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy wraz z okre¶leniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z w³a¶ciwego rejestru lub umowy, 3.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± z³o¿yæ do oferty pe³nomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozosta³ych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywa³y zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. W wykazie Wykonawca ma obowi±zek wskazania osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie drogowym. Do oferty nale¿y za³±czyæ kopie uprawnieñ budowlanych niezbêdnych do wykonania prac objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006, nr 156, poz. 1118 z pó¼n. zm.) wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa - za³±cznik nr 6 do SIWZ, 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem Inwestora, ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 7do SIWZ, 7.Wykaz niezbêdnych do wykonania narzêdzi lub urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca lub pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie, wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³- za³±cznik nr 8 do SIWZ. 8.o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 9 do SIWZ, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.3 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: -nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powy¿ej powinny byæ wystawione w terminach okre¶lonych w § 2 pkt. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2006r NR 87, poz. 605 z pó¼n. zm.) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli wymaganych przez Zamawiaj±cego o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictwa, albo którzy z³o¿yli wymagane przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawieraj±ce b³êdy lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwanie zamawiaj±cego dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nienie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert. Przes³anki wykluczenia Wykonawcy z postêpowania okre¶la art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za odrzucon±..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w G³ogowie, ul. Gen. W³. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, Biuro Zamówieñ Publicznych, pok. nr 302-303 (III piêtro).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w G³ogowie, ul. Gen. W³. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, Sekretariat, pok. nr 103 (I piêtro).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.