eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy sieci energetycznej SN i nn oraz linii oświetlenia drogowego do terenów budowlanych ( długość linii ok. 1300 m) w miejscowości Janaszów, gm. Zagnańsk:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Zagnańsk: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy sieci energetycznej SN i nn oraz linii oświetlenia drogowego do terenów budowlanych ( długość linii ok. 1300 m) w miejscowości Janaszów, gm. Zagnańsk:
Numer ogłoszenia: 167073 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, fax 041 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy sieci energetycznej SN i nn oraz linii oświetlenia drogowego do terenów budowlanych ( długość linii ok. 1300 m) w miejscowości Janaszów, gm. Zagnańsk:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy sieci energetycznej SN i nn oraz linii oświetlenia drogowego do terenów budowlanych ( długość linii ok. 1300 m) w miejscowości Janaszów, gm. Zagnańsk:
a) Projektowana linia energetyczna SN i nn napowietrzna lub kablowa na odcinku załączonym na mapce (załącznik nr 6);
b) Zakres projektowania winien obejmować możliwość podwieszenia w późniejszym terminie opraw oświetleniowych na słupach. W tym celu należy również przewidzieć podwieszenie dodatkowego przewodu;
c) Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Janaszów przewidziana jest droga dojazdowa oznaczona w planie symbolem KD-D1 (załącznik nr 7), której szerokość w liniach rozgraniczających wynosi 10 m, szerokość jezdni min. 3 m, chodniki obustronne lub jednostronne min. 1,5 m oraz odcinek drogi oznaczony w planie symbolem KD-L istniejąca droga klasy lokalnej, której szerokość w liniach rozgraniczających wynosi 12 m, szerokość jezdni min. 4 m, chodniki jednostronne lub dwustronne min. 1,5 m;
d) Słupy energetyczne powinny być zlokalizowane w granicach linii rozgraniczających pas drogowy wynikających z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wzdłuż jednej ze stron pasa drogowego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia m. in.:
a) aktualizację lub wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500,
b) sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będzie projektowana linia energetyczna,
c) uzyskanie jednego z oświadczeń właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będzie projektowana linia energetyczna,
d) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
e) opracowanie projektu budowlanego linii energetycznej (5 egz.) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
f) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikających z przepisów i ustaw. Opracowanie powinno być wykonane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
g) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu ślepego (2 egz.) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130, poz.1389 z późn. zm.) (1 egz.), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
i) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2004, Nr 202, poz. 2072) (1 egz), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
3. Warunki techniczne wydane przez ZEORK stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ stanowią podstawę do wykonania prac projektowych.
4. Przed rozpoczęciem prac projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
5. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.10.00.00 - Elektryczność Kod CPV wg słownika 2008: 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b) i c) będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców.
    3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI.
    4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
    a) przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ lub nie /spełnia/;
    b) w przypadku, gdy Wykonawcy nie złożą w określonym terminie oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, o których mowa w rozdziale VI Zamawiający wzywa Wykonawców do ich uzupełnienia w określonym terminie;
    c) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
    a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),
    b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d):
    I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    III. potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
    c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b):
    I. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
    II. referencje;
    III. wykaz wykonanych prac projektowych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat, polegającej na zaprojektowaniu linii energetycznej o długości nie mniejszej niż 500 m, (załącznik nr 3 do SIWZ).
    2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zagnańsk ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Zagnańsk ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.