To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16708 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Zielona Góra: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360527 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365689 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
103663200000, ul.
ul. Zamenhofa
1,
65186
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 3270215, 3284870, faks
683 284 871, e-mail
logistyka@ohp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.ohp.pl www.luuska-bip.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):LWK-BOA-271-270/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Komputery przenośne; 2) Systemy operacyjne; 3) Macierz dyskowa z oprogramowaniem do backup; 4) Peryferia komputerowe. Sprzęt komputerowy będzie dostarczany do Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy. Dostawa obejmuje również wniesienie paczek do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP. Sprzęt powinien być trwale i bezpiecznie zapakowany oraz wyraźnie oznakowany na opakowaniu, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację sprzętu znajdującego się w opakowaniu. część 1 - Komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem - 40 szt.; część 2- System operacyjny 16 szt; część 3 - Macierz dyskowa z oprogramowaniem do backup - 1 zestaw; część 4 - Peryferia komputerowe: Projektor full HD -3 szt., Ekran do projekcji na stojaku - 2 szt., Ekran do projekcji - szt., Drukarka monochromatyczna - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 7 szt., Drukarka mono/kolor- 1 szt., Niszczarka- 8 szt., Bindownica - 1 szt., Dysk zewnętrzny - 8 szt., Pendrive - 21 szt., Słuchawki - 4 szt., Głośniki komputerowe - 3 szt., UPS z zainstalowanym akumulatorem - 5 szt., Telefon stacjonarny bezprzewodowy - 5 szt., Dysk SSD - 20 szt., Aparat fotograficzny kompaktowy - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 2 szt., Urządzenie Router - 3 szt., Urządzenie pamięć RAM- 20 szt., Przełącznik typu desktop - 4 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30232000-4,
30232110-8,
30234000-8,
30237200-1,
30191000-4,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Komputery przenośne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100071.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 87040.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Systemy operacyjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9088.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11178.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Macierz dyskowa z oprogramowaniem backup |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7525.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9815.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Peryferia komputerowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40607.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50464.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.