To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1670 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Czarne: Przebudowa dróg gminnych ul. Mickiewicza i Targowej oraz drogi wewnętrznej działka nr 66/4 w m. Czarne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359309 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarne, krajowy numer identyfikacyjny
77097947600000, ul.
ul. Moniuszki
12,
77330
Czarne, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 83 32 078, faks
59 83 32 353, e-mail
przetargi@czarne.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.czarne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych ul. Mickiewicza i Targowej oraz drogi wewnętrznej działka nr 66/4 w m. Czarne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIPiOŚ.271.14.2016.RS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych ul. Mickiewicza i Targowej oraz drogi wewnętrznej działka nr 66/4 w m. Czarne. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części: Część 1. Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza i Targowej: a) 232018G ul. Mickiewicza dz. nr 72/3, 29/3, 79, 42/36, 43/4, 80/2, 16 i 69, b) 232024G ul. Targowa dz. nr 29, 15/2 19/2, położonych w m. Czarne, gmina Czarne, w zakresie przebudowy nawierzchni drogowych, sieci i instalacji sanitarnych i wodociągowych oraz oświetlenia ulicznego. Część 2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej, działka nr 66/4, położonej w m. Czarne, gmina Czarne, w zakresie przebudowy nawierzchni drogowych. 3. Szczegółowy zakres wykonania części 1 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekty budowlane, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. UWAGA!!!! Zamawiający dokonał zamiany nawierzchni ulicy Targowej z kostki kamiennej (brukowca) rozbiórki na nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 8 cm (starobruk trójkolorowy). 4. Szczegółowy zakres wykonania części 2 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna. 5. Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia dla każdej z części. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest projekt budowlany. 6. Podane ewentualnie w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące fizyczne prace polegające na realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały te prace w ramach zatrudnienia u Wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu (minimum 4 pracowników). Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy następujące dokumenty: 1) listę osób wraz z oświadczeniem o ich zatrudnieniu na umowę o pracę, 2) kopię dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa powyżej Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 zł. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczy osób wymaganej przez Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45230000-8,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza i Targowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT546737.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 672487.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej, działka nr 66/4, położonej w m. Czarne, gmina Czarne. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60710.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74283.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.