Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Koszalin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE
Numer ogłoszenia: 167129 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania z usługami towarzyszącymi na potrzeby CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w Sarbinowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ); - szafa rack 24U z panelami dystrybucyjnymi i osprzętem - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa zasilająca - 2 sztuki (L.p. 3a w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa przepięciowa - 6 sztuk (L.p. 3b w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer All-In-One - 18 sztuk (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer przenośny - 3 sztuki (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer PC - 3 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka monochromatyczna A4 - 3 sztuki (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka sieciowa wielofunkcyjna monochromatyczna A4 - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ); - kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka (L.p. 9 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 10 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 11 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 12 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 13 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 2) - 5 sztuk (L.p. 14 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 15 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system operacyjny klasy PC - 20 sztuk (L.p. 16 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pakiet oprogramowania biurowego - 6 sztuk (L.p. 17 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 1) - 2 sztuki (L.p. 18 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 19 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system bezpieczeństwa - Firewall - 1 sztuka (L.p. 20 w załączniku nr 2 do SIWZ); - słuchawki z mikrofonem - 4 sztuki (L.p. 21 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konsola KVM - 1 sztuka (L.p. 22 w załączniku nr 2 do SIWZ); - klimatyzator przenośny do serwerowni - 1 sztuka (L.p. 23 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dysk sieciowy NAS - 1 sztuka (L.p. 24 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki - 4 kpl (L.p. 25 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mównica prelegenta - 1 sztuka (L.p. 26 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz wielokanałowy - 1 sztuka (L.p. 27 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 10 sztuk (L.p. 28 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz głośnikowy - 8 sztuk (L.p. 29 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon przewodowy zintegrowany z mównicą - 1 sztuka (L.p. 30 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy ze statywem - 1 sztuka (L.p. 31 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy - 1 sztuka (L.p. 32 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zestaw odbiorników i nadajników bezprzewodowych dla tłumacza - 1 kpl (L.p. 33 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wizualizer - 1 sztuka (L.p. 34 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekran projekcyjny sterowany elektrycznie - 1 sztuka (L.p. 35 w załączniku nr 2 do SIWZ); - odtwarzacz Blue Ray - 1 sztuka (L.p. 36 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 4 na 2 - 1 sztuka (L.p. 37 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter VGA na HDMI - 1 sztuka (L.p. 38 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 1 na 8 portów - 1 sztuka (L.p. 39 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter Lan na HDMI - 1 sztuka (L.p. 40 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy wyświetlacz wielkoformatowy - 2 sztuki (L.p. 41 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD 40 cali - 1 sztuka (L.p. 42 w załączniku nr 2 do SIWZ); - aparat telefoniczny systemowy przewodowy - 4 sztuki (L.p. 43 w załączniku nr 2 do SIWZ); - faks na papier termiczny - 2 sztuki (L.p. 44 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale o dużej jasności 1000cd - 4 sztuki (L.p. 45 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli poziomy - 1 sztuka (L.p. 46 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca do obsługi wyświetlacza 7680x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 47 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 24 sztuki (L.p. 48 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca monitorem - 19 sztuk (L.p. 49 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale - 4 sztuki (L.p. 50 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 46 cali - 1 sztuka (L.p. 51 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa suwnicowa monitora 46 cali - 1 sztuka (L.p. 52 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ściana do projekcji wideo - 1 sztuka (L.p. 53 w załączniku nr 2 do SIWZ); - nagłośnienie sufitowe ze wzmacniaczem i źródłem dźwięku kierunkowego - 3 sztuki (L.p. 54 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sygnalizator drogowy - 1 sztuka (L.p. 55 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sterownik odtwarzający pliki dźwiękowe standardu mp3 - 3 sztuki (L.p. 56 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor full HD 1920x1080 pikseli, 65 cali w obudowie stojącej - 1 sztuka (L.p. 57 w załączniku nr 2 do SIWZ); - czujnik odległości z kamerą - 1 sztuka (L.p. 58 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekspozytor w obudowie wykonanej w postaci stołu - 1 sztuka (L.p. 59 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zabudowany monitor dotykowy 55 cali full HD 1920x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 60 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz wielkoformatowy - 1 sztuka (L.p. 61 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy monitor 46 cali - 2 sztuki (L.p. 62 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy o przekątnej minimum 119 cm - 1 sztuka (L.p. 63 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wózek do monitora dotykowego - 3 sztuki (L.p. 64 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli pionowy dotykowy - 1 sztuka (L.p. 65 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa wyświetlacza LCD 7680x1080 pikseli pionowego - 1 sztuka (L.p. 66 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monochromatyczna kamera do rejestracji obrazu w podczerwieni - 1 sztuka (L.p. 67 w załączniku nr 2 do SIWZ); - centrala telefoniczna montowana w obudowie rack - 1 sztuka (L.p. 68 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zamek drzwiowy szyfrowy z klawiaturą - 1 sztuka (L.p. 69 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD LED 23 cale - 4 sztuki (L.p. 70 w załączniku nr 2 do SIWZ). - oprogramowanie do obróbki grafiki - 1 sztuka (L.p. 71 w załączniku nr 2 do SIWZ); - oprogramowanie antywirusowe - 30 sztuk (L.p. 72 w załączniku nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu i oprogramowania określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, - transport, - wniesienie, - rozpakowanie, - rozlokowanie we wskazanych pomieszczeniach; - montaż i instalację, - uruchomienie pod klucz; - testy penetracyjne; - wywóz zbędnych opakowań; - serwis gwarancyjny; - inne koszty (jeżeli wystąpią) niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE i wymagania odnośnie serwisów gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 15000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę o wartości min. 500 000,00 PLN brutto obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 500 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie dostaw głównych należy wykazać minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie o wartości min. 500 000,00 PLN brutto zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIEPODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, b) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Rozbudowa Międzynarodowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Sarbinowie, współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz z Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup wyposażenia do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Stawigudzie
- "Zakup wyposażenia pracowni językowej w Szkole Podstawowej w Robakowie oraz zakup wyposażenia sali doradztwa w ramach usług opiekuńczych"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.