eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawę tablic do rejestracji pojazdówStałe1. Samochodowe - 30.000 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 1 500 szt. 4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30%

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Otwock: Dostawę tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 30.000 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 1 500 szt. 4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30%
Numer ogłoszenia: 167164 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 30.000 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 1 500 szt. 4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30%.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 30.000 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 1500 szt. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30% Dostawca tablic powinien zapewnić następujące warunki dostawy: 1. Dostawa bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Otwocku ( koszty dostawy wliczone w cenę tablicy) 2. Tablice dostarczone powinny być w opakowaniu gwarantującym prawidłowy transport i przechowywanie 3. Nieodpłatne utylizowanie wyzłomowanych tablic 4. Mycie i odklejanie znaków 5. W razie zmiany przepisów dotyczących wzorów tablic , w czasie trwania umowy, dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami Wielkość i terminy dostawy sukcesywnie w zależności od potrzeb Wydziału Komunikacji ustalona bezpośrednio z Kierownikiem Wydziału Komunikacji i Transportu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.00.00 - 28.52.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.1.1 Posiadają zezwolenie właściwego marszałka na wykonywanie tablic 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej, 2 zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów ( Referatów) Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości nie mniejszej 100.000 zł każde ( jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok). 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie (zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów ( Referatów) Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każde ( jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok). - minimum 2 prace z podaniem ich wartości , przedmiotu i dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.4 Zezwolenie na wykonywanie tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego marszałka 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.