Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Milicz: PŁYNY INFUZYJNE, ŻYWIENIE DOJELITOWE, ŻYWIENIE POZAJELITOWE
Numer ogłoszenia: 167177 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846884, fax 071 3840652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-milicz.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PŁYNY INFUZYJNE, ŻYWIENIE DOJELITOWE, ŻYWIENIE POZAJELITOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH ORAZ PREPARATÓW DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO (3 pakiety) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 1.415,00 zł lub na wybrane pakiety następujące kwoty: - pakiet nr 1: 1.300, 00 zł - pakiet nr 2: 15, 00 zł - pakiet nr 3: 100, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Oceny spełniania warunków udziału przez Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez nich dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenia: · o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, · o zapoznaniu się z warunkami SIWZ i wzorem umowy · o posiadaniu przez Wykonawcę świadectw rejestracji dla przedmiotu zamówienia dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce · wskazujące w ofercie część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących członków władz oraz podmiotu zbiorowego wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 dostaw w zakresie obejmującym niniejsze postępowanie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-milicz.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, pokój nr 2/2D Ip lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek. adres:ZPZOZ w Miliczu,sekretariat, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZP ZOZ ul. Grzybowa 1, 56 -300 Milicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne:płyn wieloelektrolitowy, glucosum, mannitol-o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŻYWIENIE DOJELITOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWIENIE DOJELITOWE: fresubin oryginal, nutrison, peptisorb; o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŻYWIENIE POZAJELITOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWIENIE POZAJELITOWE: Intralipid, Addamel; o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Milickiego i jednostek organizacyjnych
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły w Technikum Leśnym w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
- REMONT DACHU W INTERNACIE SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM. PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Miliczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.