Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Sztum: Usługa związana z praniem bielizny szpitalnej SPZOZ 1-2008
Numer ogłoszenia: 16722 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax 055 6406200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z praniem bielizny szpitalnej SPZOZ 1-2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze związane z praniem bielizny szpitalnej w ilościach określonych w załączniku Nr 2 oraz rodzaju określonych w załączniku Nr 2 a - bielizna pościelowa, - bielizna dla pacjentów, - bielizna operacyjna, - bielizna pozostała. Zamawiający będzie rozliczał się z usługobiorcą na podstawie ilości wypranej bielizny mierzonej w kilogramach bez względu na rodzaj bielizny wymienionej w załączniku nr 2 a pomnożonej przez cenę 1 kg upranej bielizny. Rozliczenie prowzdzone będzie w cyklach miesięcznych. Miesięczna ilość bielizny kształtuje się na około 5000 kg. Usługobiorca zapewni transport brudnej bielizny i czystej od i do zlecającego na swój koszt samochodami przystosowanymi do tego typu ładunku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: - udzielą minimalnego terminu platności 30 dni, - spełniają warunki określone w Załączniku Nr 1 stanowiący załącznik do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej (w tym pralnie wykonujące usługę prania bielizny dla szpitali) (Dz. U z 2006 r. Nr 213, poz.1568 ), - mają do dyspozycji transport przystosowany do przewożenia bielizny czystej i brudnej zgodnie z wymogami sanitarnymi, - posiadają stosowne dokumenty dopuszczające środki piorąco - dezynfekujące do stosowania i używania w swojej pralni, takie jak: świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania - wydane przez PZH oraz atesty higieniczne, - dostawa i odbiór asortymentu do prania i z prania odbywać się będzie transportem wykonawcy i na jego koszt, wykonywany przez ( nie mniej niż 3 ) razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku z magazynów Zamawiającego znajdujących się w budynku szpitala ( piwnice ) w Sztumie przy ul. Reja 12, - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, - dezynfekcja prania bielizny niemowlęcej oraz dezynfekcja pościeli z wyszczególnionych i wskazanych oddziałów do dezynfekcji zgodnie z wymaganiami oraz normami. Zalecenia odnośnie dezynfekcji, z podziałem na: - bielizna noworodkowa oraz pieluchy - pranie zgodnie z wymaganiami Sanepidu środkami posiadającymi pozytywną opinię wydaną przez Instytut Matki i Dziecka (podstawa prawna: Dziennik Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej nr 11 z 1996 r. poz. 32), - pozostały asortyment z godnie z technologią prania dla szpitali.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 + zał. nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) kserokopię opinii wydanej przez Inspektora Sanitarnego z siedzibą właściwie dla Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający, że działalność Pralni została zarejestrowana i jest zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, f) polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności, g) oświadczenie Wykonawcy, że wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ środki piorąco - odkażające i dezynfekujące, używane w procesie technologicznym prania posiadają wymagane atesty higieniczne oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wydane przez PZH, g) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (formularz ofertowy). 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oferta winna zawierać dokumenty w rozdz. IX pkt 1. lit. b,c,d oraz pkt 4 -4.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług pralniczych bielizny szpitalnej , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie- według wzoru - załącznik nr 3 - opis procesu technologicznego stosowanego w Pralni wraz z wykazem używanych środków piorąco - odkażających - załącznik nr 4 - atesty higieniczne oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu dla stosowanych środków piorąco - odkażających i dezynfekcyjnych, wydane przez PZH, - kserokopia dokumentu potwierdzającego faktyczne przeznaczenie samochodu dostawczego, wydanego przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną właściwą dla siedziby Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Reja 12,82-400 Sztum Sekcja gospodarcza i zaopatrzenia SPZOZ Sztum (budynek RUM - I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Reja 12 82-400 Sztum Sekretariat SPZOZ Sztum ( budynek administracyjny - I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3116 G W MIEJSCOWOŚCI CIESZYMOWO, GM. MIKOŁAJKI POMORSKIE"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- 25/ZP/2025 Sukcesywna usługa prania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach.
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.