Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Warszawa: Zakup usług realizacji zadań z zakresu prac rozwojowych dla Zamawiającego obejmujące modyfikację i konfigurację Systemu Krajowego Rejestru Dawców Krwi, dostarczonego w ramach umowy Nr CSIOZ/70/2013.
Nr referencyjny postępowania WZP.221.90.2014
Numer ogłoszenia: 167231 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług realizacji zadań z zakresu prac rozwojowych dla Zamawiającego obejmujące modyfikację i konfigurację Systemu Krajowego Rejestru Dawców Krwi, dostarczonego w ramach umowy Nr CSIOZ/70/2013. Nr referencyjny postępowania WZP.221.90.2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup usług realizacji zadań z zakresu prac rozwojowych dla Zamawiającego obejmujące modyfikację i konfigurację Systemu Krajowego Rejestru Dawców Krwi, dostarczonego w ramach umowy Nr CSIOZ/70/2013. Szczegółowy zakres opisany jest w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji - opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEWIND Sp. z o. o., ul. Klecińska 125, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199875,00
Oferta z najniższą ceną: 199875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199875,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do postępowania CSIOZ-WZP.221.36.2013. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych; - wartość zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; - jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy wskazać, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 22 maja 2013 roku, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (pod numerem: 2013/S 099-169621) w dniu 24 maja 2013 roku, a umowa została zawarta 23.08.2013 r. Wobec czego zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Usługi w zamówieniu uzupełniającym polegać będzie na powtórzeniu części usługi określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia do zamówienia podstawowego - z wyłączeniem rozszerzenia funkcjonalności - opisanych w pkt jak poniżej wskazano: 8) zapewnienie 200 roboczogodzin przeznaczonych na prace rozwojowe W okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 13 grudnia 2013 r. Wykonawca zapewni 200 roboczogodzin na prace rozwojowe, w ramach których wykonywane będą modyfikacje i konfiguracje oraz rozszerzenia funkcjonalności systemu. Powyższe usługi zostały wykorzystane w ramach zamówienia podstawowego - 200 roboczogodzin.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Lelowie"
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji.
- "Cyberbezpieczny Samorząd - etap I - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego"
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.