Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Gorzów Wielkopolski: Lubna - rekonstrukcja i odbudowa rzeki etap II
gm. Krzeszyce
Numer ogłoszenia: 167252 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285931, fax 095 7285931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lubna - rekonstrukcja i odbudowa rzeki etap II gm. Krzeszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w celu odbudowy rzeki Lubna na dł. 2,0 km, polegającej na mechanicznym odmuleniu dna, umocnieniu skarp i naprawie istniejących budowli ( jazy 2 szt., most drewniany 1 szt.) Lokalizacja inwestycji: od Kanału Środkowego do miejscowości Łąków, gmina Krzeszyce, powiat sulęciński, województwo lubuskie. Parametry rzeki: długość rzeki objęta projektem regulacji 2,0 km, w km 3+122 - 5+122 szerokość dna 2-3 m porośnięte odcinkami dużą ilością drzew i krzaków Wymagany zakres prac : pomiar geodezyjny rzeki wraz z przekrojami poprzecznymi, mapa zasadnicza, wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy rzeki, w tym: projekty remontu istniejących budowli hydrotechnicznych , inwentaryzacja zadrzewień przewidzianych do usunięcia wraz z oceną uprawnionego rzeczoznawcy dendrologa. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: projekt budowlano-wykonawczy odbudowy rzeki wraz z budowlami (7 egz.), komplet uzgodnień formalnych i uzgodnień z właścicielami gruntów zajmowanych czasowo lub na stałe (oddzielnie oryginał 1 egz. i kopie w dokumentacji projektowej), wykaz drzew i krzewów do usunięcia wraz z oceną rzeczoznawcy dendrologa ( 3 egz.), przedmiar robót z podziałem na elementy robót ( 6 egz.) , kosztorys inwestorski z przedmiarem (1 egz.), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR) (7 egz.). Materiały w wersji papierowej (wg powyższego) i elektronicznej (1 egz.), jako Opis przedmiotu zamówienia (opis, zestawienia, niezbędne rysunki, STWiOR, przedmiar robót) niezbędne do przygotowania postępowania przez zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych odbudowy rzeki. Dokumentacja projektowa, sporządzona zgodnie z wymaganiami dla projektu budowlanego, będzie służyć Zamawiającemu do uzyskania wymaganych decyzji, przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych i realizacji inwestycji zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp. ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) Zrealizowali w latach 2001-2006 minimum trzy zamówienia porównywalne z niniejszym. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę zamówień winien być potwierdzony referencjami 2)Przyjmują warunki umowne zamawiającego wg załączonego do SIWZ wzoru umowy Ocena spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (załącznik do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie wykonawstwa obiektów inżynierii wodnej (aktualność nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem złożenia oferty) 3.Oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością, 4.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), 6.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych stosownie do zadeklarowanej roli w realizacji zamówienia (dyplomy, uprawnienia), potwierdzenie wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. 7.Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r.z późn.zmian. 8.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r.z późn.zmian, 9.Kalkulację kosztów oraz harmonogram realizacji opracowań projektowych wraz z propozycją fakturowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Myśliborska 52.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Myśliborska 52, 66-413 Gorzów Wlkp. , pokój nr 2 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- KURS FRYZJERSKI
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Traugutta w Sosnowcu".
- "Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach"
- Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zad. Rozbudowa DK nr 28 wraz z rozbudową skrzyżowań z DP nr 1632K Kępanów - Tymbark i DG nr 2548262 Do Noku oraz DG nr 2548263 i 340666K w m. Tymbark
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.