Ogłoszenie z dnia 2006-03-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konin: remont budynku dydaktycznego PWZ przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie, do kontaktów: inż. Józef Kujawa, ul. Przyjaźni 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2497222, fax 063 2497211, e-mail: pwsz@konin.edu.pl, www.pwsz.konin.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku dydaktycznego PWZ przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - wymiana drzwi wewnętrznych - wymiana instalacji elektrycznej - remont korytarzy - remont klatek schodowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Konin, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 550 tys. zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 03.07.2006; data zakończenia: 20.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10 tys. zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz że funkcjonuje w obrocie minimum 5 lat. 2) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, tj. lata 2003-2005 z którego będzie wynikać że wysokość przychodów za każdy rok obrachunkowy wynosi minimum 5 mln zł (rachunek zysku i strat - poz." przychód ze sprzedaży produktów") oraz że uzyskano dodatni wynik finansowy (zysk) za rok 2005; 3) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniej niż 550 tys zł wystawionej nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert; 4) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat potwierdzającej że zatrudnienie w każdym roku (lata 2003-2005) wynosiło nie mniej niż 50 pracowników przy wykonawstwie robót w branżach budowlanej, elektrycznej i sanitarnej - powyższe należy potwierdzić zaświadczeniem ZUS-u, z którego wynikać będzie, że w grudniu każdego roku zatrudnienie wyniosło jak wyżej; 6) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Ze struktury zatrudnienia musi wynikać, że oferent dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania czynności kierownków budów i robót w branżach - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej posiadjących stosowne uprawnienia budowlane i wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.05.2006, cena - 20 zł + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 18.07.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2006, godzina 11:30, PWSZ Konin ul. Przyjaźni 1 Sala Senatu.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.