Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Rypin: Przewóz uczestników Letnich Obozów Naukowych 2011 - I turnus w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat
Numer ogłoszenia: 167276 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypina , ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 96 19, faks 54 280 96 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczestników Letnich Obozów Naukowych 2011 - I turnus w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczestników Letnich Obozów Naukowych 2011 - I turnus w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat z podziałem na poszczególne części. Przewóz na danej trasie musi być zrealizowany jednym pojazdem, gwarantującym miejsce siedzące dla każdego z pasażerów. Przebiegu trasy Wykonawca nie może zmieniać CZĘŚĆ I Usługa przewozu uczestników z Rypina do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 43 osoby i z Łodzi do Rypina w dniu 8 lipca 2011 roku - 43 osoby - I trasa. Usługa przewozu uczestników z Rypina, Skrwilna, Szczutowa do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 42 osoby i z Łodzi do Szczutowa, Skrwilna i Rypina w dniu 8 lipca 2011 roku - 42 osoby - II trasa. Usługa przewozu uczestników z Radzik Dużych, Brzuzego, Rogowa do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 37 osób i z Łodzi do Rogowa, Brzuzego, Radzik Dużych w dniu 8 lipca 2011 roku - 37 osób - III trasa. CZĘŚĆ II Usługa przewozu uczestników z Nowego Miasta Lubawskiego do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 21 osób i z Łodzi do Nowego Miasta Lubawskiego w dniu 8 lipca 2011 roku - 21 osób. CZĘŚĆ III Usługa przewozu uczestników z Kłodawy, Łęczycy do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 32 osoby i z Łodzi do Łęczycy, Kłodawy w dniu 8 lipca 2011 roku - 32 osoby.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) Konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Zarządzającą. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie
ul. Warszawska 40
87-500 Rypin
pokój nr 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87-500 Rypin pokój nr 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Z Nauką Ścisłą za Pan Brat jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Umowa Nr UDA - POKL. 03.03.04 - 00 - 094/08 - 00 z dnia 17 marca 2009 roku podpisana pomiędzy Ministerstwem Edukacji Narodowej a Gminą Miasta Rypina.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przewozu osób - Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników z Rypina do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 43 osoby i z Łodzi do Rypina w dniu 8 lipca 2011 roku - 43 osoby - I trasa. Usługa przewozu uczestników z Rypina, Skrwilna, Szczutowa do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 42 osoby i z Łodzi do Szczutowa, Skrwilna i Rypina w dniu 8 lipca 2011 roku - 42 osoby - II trasa. Usługa przewozu uczestników z Radzik Dużych, Brzuzego, Rogowa do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 37 osób i z Łodzi do Rogowa, Brzuzego, Radzik Dużych w dniu 8 lipca 2011 roku - 37 osób - III trasa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przewozu osób - Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników z Nowego Miasta Lubawskiego do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 21 osób i z Łodzi do Nowego Miasta Lubawskiego w dniu 8 lipca 2011 roku - 21 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przewozu osób - Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przewozu uczestników z Kłodawy, Łęczycy do Łodzi w dniu 3 lipca 2011 roku - 32 osoby i z Łodzi do Łęczycy, Kłodawy w dniu 8 lipca 2011 roku - 32 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych w ilości do 11.000 m2
- Przebudowa ul. Żytniej
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.