Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Gdańsk: sygn. akt 87/B/UZ/2009 Pielęgnacja trawników na terenie parku spacerowo-wypoczynkowego nad Opływem Motławy w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 167298 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 87/B/UZ/2009 Pielęgnacja trawników na terenie parku spacerowo-wypoczynkowego nad Opływem Motławy w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usługi stanowiącej przedmiot umowy: 1) Pielęgnacja trawników na terenie bastionów Gertrudy, Żubr, Wilk, Wyskok, Miś, Królik, Żbik-do ul. Elbląskiej oraz na południowym brzegu bastionu św. Gertrudy obejmująca 4 - krotne koszenie trawników w okresie od czerwca do października, z cząstkową, bieżącą renowacją trawników oraz jednokrotne nawożenie trawników na pow. 120 978 m2. 2) Odchwaszczenie skupin krzewów pow. 58 m2 3) Odchwaszczanie nawierzchni żwirowych - pow. 163 m2 4)Odchwaszczanie nawierzchni z kostki betonowej - pow. 372 m2 5) Odchwaszczanie powierzchni schodów - pow. 80 m2 6) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o wymiarach 10x20 cm (kostka fazowana szara) na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej podbudowie betonowej - pow. 53 m2 ( uzupełnienie brakującej kostki, z kosztami materiału i zakupu). 7) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o wymiarach 10x20 cm (kostka fazowana czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej podbudowie betonowej - pow. 3 m2 ( uzupełnienie brakującej kostki, z kosztami materiału i zakupu). 8) Odtworzenie nawierzchni żwirowych utwardzanych - pow. 378 m2 9) Jednokrotne oczyszczenie strefy brzegowej opływu- w pasie o długości 2250 m i średniej szerokości 2 m - pas wodny i strefa przywodna o łącznej powierzchni 4500 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ 2) posiada niezbędne doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej trzech usług w zakresie koszenia trawników parkowych lub ogrodowych o łącznej wartości zrealizowanych usług nie mniejszej niż 40 000 zł (brutto), potwierdzonych dokumentami np. referencjami na dowód, że zostały wykonane należycie. 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum jedną osobę o wykształceniu zawodowym minimum zasadniczym: rolniczym, ogrodniczym lub pracownika z zakresu urządzania i pielęgnacji terenów zieleni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ, wskazanie informacji dot. przedmiotu zamówienia, daty wykonania, wartości zrealizowanych usług (w zł brutto), potwierdzenie realizacji wykazanych usług dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt. 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt.2;3) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: ZDiZ w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Zagospodarowanie terenu zieleni "Ogród na skarpie" w Pątnowie
- "Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych oraz prace porządkowe i pielęgnacyjne na posesji sądu".
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój w roku 2025
- zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Sanockiej na podstawie projektu zagospodarowania terenu
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.