eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy StawUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1672 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Nowy Staw: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351107-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355147-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Staw, krajowy numer identyfikacyjny 52896500000, ul. ul. Bema  1, 82230   Nowy Staw, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 552 715 110, faks , e-mail um_nowystaw@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2016.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) z przeznaczeniem środków finansowych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów zgodnie z uchwałą Nr 214/XXVII/2016 Rady Miejskiej w Nowym Stawie z dnia 25 października 2016r. 2. Warunki kredytowania: 2.1. Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo do 31.12.2016 r. na rachunek bieżący Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie Filia w Nowym Stawie. 2.2. Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31 grudnia 2026 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu kredytowania. 2.3. Spłata kredytu nastąpi w ratach począwszy od dnia 31 grudnia 2020r. (karencja w spłacie do 31 grudnia 2020r.) wg harmonogramu spłat rat kapitałowych, który stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. 2.4. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie na koniec każdego miesiąca (bez karencji w spłacie). O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie (np. mail, fax), przynajmniej 5 dni przed terminem zapłaty. W przypadku gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. 2.5. Oprocentowanie kredytu: kwota kredytu oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będzie stawka WIBOR 1M notowana na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane są odsetki, powiększony o stałą marżę banku. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). 2.6. Termin i sposób pobrania prowizji: Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 2.7. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową(z kontrasygnatą Skarbnika Gminy). 2.8. Dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć stały WIBOR 1M z dnia 10.11.2016 r.; stawka 1,66. 2.9. Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało odrębnych warunków kredytowych. 2.10. Wykonawca nie będzie wymagał dodatkowego zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania. 2.11. Zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości wobec tych instytucji Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Sprawozdania z wykonania budżetu za rok, 2013, 2014, 2015 oraz I półrocze 2016 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce PRAWO LOKALNE - SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA BUDŻETU - SPRAWOZDANIA FINANSOWE. Informacje dotyczące wyboru Burmistrza znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce WYBORY I REFERENDA - WYBORY ORGANÓW SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO. Zaświadczenie o wyborze Burmistrza na stanowisko znajduje się na stronie internetowejZamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce ORGANY - WŁADZE MIASTA I GMINY Skarbnik Gminy został powołany z dniem 1 października 2009r. Uchwałą Nr 342/2009 Rady Miejskiej w Nowym Stawie z dnia 30 września 2009r w sprawie powołania Skarbnika Gminy Nowy Staw. Ww. Uchwała dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce PRAWO LOKALNE - UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ - V KADENCJA RADY MIEJSKIEJ 2006-2010. Sprawozdania "Rb", tj.: 1) Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego; okres sprawozdawczy: od początku roku do dnia 30 września roku 2016; 2) Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego; okres sprawozdawczy: od początku roku do dnia 30 września roku 2016; 3) Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego; wg stanu na koniec III kwartału 2016 roku; 4) Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 30 września roku 2016; 5) Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec III kwartału 2016 roku; a także opinie RIO, tj.: 1) Uchwała Nr 129/g322/B/I/16 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 13 września 2016r w sprawie opinii o przedłożonej przez Burmistrza Nowego Stawu informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2016 roku; 2) Uchwała Nr 137/g322/K/I/16 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 16 listopada 2016r w sprawie opinii o możliwości spłaty przez gminę kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł; znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce: PRAWO LOKALNE - SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA BUDŻETU - SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2016 ROK Opinia Rio w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta gminy Nowy Staw za 2015 rok wraz z informacja o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl, w zakładce: PRAWO LOKALNE - SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA BUDŻETU - SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2015 ROK

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT315079.75
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Powiślański Bank Spółdzelczy w Kwidzynie,  bank@powislanski.pl,  ul. Kopernika 28,  82-500,  Kwidzyn,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247322.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247322.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306384.79
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.