Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Nadarzyn: REMONT GŁÓWNY SAMOCHODU STAR 1142 Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ
Numer ogłoszenia: 167343 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Graniczna 4, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 0-22 739 42 06, faks 0-22 739 73 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Usług Komunalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT GŁÓWNY SAMOCHODU STAR 1142 Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont główny samochodu Star 1142 z zabudową hakową. 2. Remont ma obejmować: 1) wymiana zabudowy hakowej wraz z osprzętem na nową; 2) naprawa zawieszenia przedniego i tylnego (w tym wymiana resorów, amortyzatorów, łożysk); 3) wymiana tylnych opon; 4) naprawa układu kierowniczego (słabe wspomaganie); 5) naprawa układu hamulcowego (w tym wymiana poszczególnych elementów układu hamulcowego); 6) naprawa tylnego mostu (brak blokady); 7) kontrola wszytkich łożyskowań i w przypadku konieczności wymiana łożysk; 8) naprawa układu hydraulicznego; 9) naprawa układu pneumatycznego (wymiana przewodów, rurek, osuszaczy, zaworów); 10) regulacja zaworów; 11) uszczelnienie silnika; 12) wymiana końcówek wtrysków; 13) naprawa ogrzewania; 14) wymiana instalacji elektrycznej; 15) wymiana układu wydechowego; 16) wymiana przewodów gumowych i ciśnieniowych; 17) wymiana tylnych błotników; 18) wymiana skrzynki akumulatorów; 19) wymiana reflektorów przednich i lamp tylnych; 20) wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów; 21) piaskowanie i malowanie podwozia oraz przedniego zderzaka. 3. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171 poz.1058) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu oferty. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171 poz.1058) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu oferty. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, 05-830 NADARZYN, UL. GRANICZNA 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 15:00, miejsce: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, 05-830 NADARZYN, UL. GRANICZNA 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - 1 miesiąc od daty podpisania umowy..
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Zapewnienie nadzoru ratowniczo-instruktorskiego na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce GOS w Nadarzynie
- Przebudowa dróg w zakresie budowy oświetlenia ulicznego
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Naprawy pojazdów służbowych dla sześciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.