Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Konin: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WSZ w Koninie
Numer ogłoszenia: 167365 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, fax 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WSZ w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LP.,Przedmiot zamówienia,Ilość KOPERTY 1.,Koperta listowa biała C-6,35000 szt. 2.,Koperta B4,60000 szt. 3.,Koperta B5,50000 szt. 4.,Koperta RTG,15000 szt. SKŁADANKA KOMPUTEROWA 5.,Składanka komputerowa 240 x 12 1+0,80 opakowań 6.,Składanka komputerowa 240 x 12 1+1,30 opakowań 7.,Składanka komputerowa 240 x 12 1+2,50 opakowań TAŚMA OKI 320 8.,Taśma OKI 320,70 sztuk TONERY 9.,Toner HP 92 A,20 sztuk 10.,Toner HP 15 A,20 sztuk 11.,Toner HP 13 A,20 sztuk 12.,Toner HP 53 A,100 sztuk 13.,Toner HP 12 A,120 sztuk 14.,Toner HP 49A,15 sztuk 15.,Toner Lexmark E-240,50 sztuk 16.,Toner Samsung ML 2010,20 sztuk 17.,Toner samsung ML 3050,20 sztuk 18.,Toner Konica Minolta 2400 czarny,15 sztuk 19.,Toner Konica Minolta 2400 kolorowy,30 sztuk 20.,Toner Kyocera Mita TK-310,25 sztuk TUSZE 21.,Tusz HP kolorowy 78,40 sztuk 22.,Tusz HP czarny 45,50 sztuk 23.,Tusz HP czarny 27,35 sztuk 24.,Tusz HP czarny 56,70 sztuk 25.,Tusz HP czarny 338, 10 sztuk 27.,Tusz HP czarny 336,20 sztuk 28.,Tusz HP czarny 337,20 sztuk 29.,Tusz HP czarny 21,40 sztuk 30.,Tusz HP czarny 344,15 sztuk PŁYTY I KOPERTY CD 31.,Płyty CD,10000 sztuk 32.,Koperty CD,10000 sztuk KOPERTY PŁACOWE 33.Koperty płacowe,( 60 opakowań x 600 sztuk ) PAPIER KSERO 34.,Papier ksero A4,2400 ryz 35.,Papier ksero A3,100 ryz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie zastosowano.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164., poz. 1163 z późń. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 10 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164 poz. 1163 z późn zm.) i zgodnie z §9 SIWZ nr 53/08. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek złożyć: a) oświadczenie, że towar jest produkowany w reżimie ISO 9001:2000 oraz , że producent posiada certyfikat ISO 14001:2004 b)pozwolenie upoważnionych organów uprawniające do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie ul.Szpitalna 45,62-504 Konin, pokój 3,13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45 62-504 Konin ,pokój 3/13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.