Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-23
Parczew: Dostawa artykułów spożywczych. SPZOZ.V.ZP-3520/1/2015
Numer ogłoszenia: 16736 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych. SPZOZ.V.ZP-3520/1/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych w podziale na zadania do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych formularzach cenowych - Zadania od nr 1 do 8 tj.: Zadanie nr 1 - Drób świeży; Zadanie nr 2 - Jaja kurze; Zadanie nr 3 - Mięso i wędliny; Zadanie nr 4 - Nabiał; Zadanie nr 5 - Pieczywo; Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze różne; Zadanie nr 7 - Ryby, warzywa mrożone; Zadanie nr 8 - Ziemniaki. 3. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z bieżącymi zamówieniami składanymi przez pracownika Kuchni lub Działu Zamówień Publicznych (w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie) na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu Kuchni, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego, w terminie: 1) drób świeży, dostawa jeden raz w tygodniu z bieżącej produkcji - dzień do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) jaja kurze, dostawa jeden raz w tygodniu z bieżącej produkcji - dzień do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) mięso i wędlina, dostawa dwa razy w tygodniu np. środa, piątek lub dni do uzgodnienia. Dostarczane mięso i wędliny będą pochodzić z bieżącej produkcji; 4) nabiał, dostawa codziennie (oprócz niedziel i dni świątecznych), w godzinach 5.30-6.00 rano. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza realizację dostaw cztery razy w tygodniu, w przypadku zainstalowania przez Wykonawcę we wskazanym pomieszczeniu urządzenia chłodniczego (urządzenie o pojemności min. 250 l), odpowiednie dla utrzymania stałości temperatury na poziomie 1-6 oC. W przypadku zainstalowania urządzenia chłodniczego, dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę, piątek i sobotę do godziny 9.30 z zastrzeżeniem, że Wykonawca może zrealizować sobotnią dostawę w poniedziałek, w godzinach 5.30-6.00. Urządzenie chłodnicze na okres obowiązywania umowy zostaje oddane Zamawiającemu w użyczenie; 5) pieczywo, dostawy codziennie za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych od godz. 6.30 do godz. 7.00 rano; 6) artykuły spożywcze różne, dostawa jeden raz w tygodniu - dzień do uzgodnienia z Zamawiającym; 7) ryby mrożone, śledzie i warzywa mrożone dostawa jeden raz w tygodniu - dzień do uzgodnienia z Zamawiającym; Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu; 8) ziemniaki w typie jadalnym/konsumpcyjnym ogólnoużytkowym, kształtne, duże owalne, np.: odmiany: Tajfun, Vineta, Triada, Tokaj, Zeus. Dostawa jeden raz w tygodniu w okresie jesiennym, zimowym i wiosennym. W okresie letnim dwa razy w tygodniu (ziemniaki wczesne) terminy dostaw do uzgodnienia z Zamawiającym. Ziemniaki powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego. 4. Oferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Wykonawca w razie realizacji dostawy nabiału cztery razy w tygodniu, zobowiązuje się do dostawy oraz zainstalowania na własny koszt urządzenia chłodniczego w siedzibie Zamawiającego w przeznaczonym do tego pomieszczeniu o powierzchni 20 m2, w terminie - najpóźniej przy pierwszej dostawie. Wykonawca zapewnia, że zainstalowane przez niego urządzenie chłodnicze zagwarantuje utrzymanie stałej temperatury przechowywanego w nim nabiału na poziomie 1-6 oC. Wykonawca zapewnia sprawne działanie i wymagane przeglądy dla zainstalowanego urządzenia chłodniczego, a w razie wystąpienia usterki uniemożliwiającej Zamawiającemu korzystanie z urządzenia zobowiązuje się niezwłocznie (maksymalnie w terminie 24 godzin od dnia zgłoszenia usterki) do dostarczenia i zamontowania na swój koszt zamiennego urządzenia chłodniczego, o parametrach nie gorszych niż pierwotne urządzenie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.89.00.00-3, 15.31.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi załącznika nr 2; 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew. Pokój nr 10 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat (pok. nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - drób świeży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Jaja kurze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze świeże klasa I A (60-70g) 25 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 -Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 19 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 62 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 - Ryby, warzywa mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-Ziemniaki jadalne/ konsumpcyjne, ogólnoużytkowe, kształtne duże owalne: np. Tajfun, Vineta,Triada, Tokaj, Zeus w ilości 22 000 kg oraz poz. 2 -Ziemniaki wczesne jadalne /konsumpcyjne, ogólnoużytkowe, kształtne duże, owalne: np. Tajfun,Vineta,Triada,Tokaj,Zeus w ilości 2 000 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH- NABIAŁU NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.