eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Wrocław: Zakup zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 167373 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278590 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje zakup maksymalnie 409 zestawów mini do składania podpisu elektronicznego (tj. karty kryptograficznej + czytnik + certyfikat kwalifikowany + dedykowane oprogramowanie niezbędne do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., ul. Romana Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114151,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90049,53

  • Oferta z najniższą ceną: 90049,53 / Oferta z najwyższą ceną: 98601,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.