eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźlePN / 11 / IV / 13 - Dostawa nici, siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Kędzierzyn-Koźle: PN / 11 / IV / 13 - Dostawa nici, siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 167382 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4062566, faks 77 4062567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN / 11 / IV / 13 - Dostawa nici, siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici, siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet 1 - Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z kopolimeru: 90% glikolidu i 10% L- laktydy powlekanego: 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L- laktyd 35/65) i 50% stearynian wapnia lub z glikolidu i laktydy powlekanego kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 50-40% - 21 dni po zaimplantowaniu, 25 % - 28 dni po zaimplantowaniu i czasie wchłaniania 56-70 dni - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, Pakiet 2 - dostawa nici okulistycznych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Pakiet 3 - dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych - wg zał. 2/3 do SIWZ, Pakiet 4 - dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 60-90 dni lub 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego 50%- 13-14 dni po zaimplantowaniu - wg zał. 2/4 do SIWZ, Pakiet 5 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych powlekanych glikonatem z kwasu poliglikolowego lub z kwasu glikolowego i mlekowego o krótkim okresie wchłaniania ok. 42 dni i podtrzymania węzła 10-14 dni - wg zał. 2/5 do SIWZ, Pakiet 6 - dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych - wg zał. 2/6 do SIWZ Pakiet 7 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłanialnych wykonane z polidwuoksanonu o okresie podtrzymywania tkanki 50% - 28 dni do 4/0, 50% - 35 dni od 3/0, 0% po 70 dniach, po implantacji i czasie całkowitego wchłonięcia 180-210 dni - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, Pakiet 8 - dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami), poliestrowych, powlekanych - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, Pakiet 9 - dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, naturalnych - skręcone włókna lniane, powlekane silikonem i roztworem poliwinylu - wg zał. 2/9 do SIWZ, Pakiet 10 - dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem glikolu polietylenowego - wg zał. 2/10 do SIWZ, Pakiet 11 - dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek- wg zał. 2/11 do SIWZ, Pakiet 12 - dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. 2/12 do SIWZ Pakiet 13 - dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, Pakiet 14 - dostawa siatek do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, Pakiet 15 - dostawa systemu naprawy dna miednicy - wg zał. 2/15 do SIWZ, Pakiet 16 - dostawa systemów zasłonowych i załonowych do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - wg zał. 2/16 do SIWZ, Pakiet 17 - dostawa systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu typu mini-sling - wg zał. 2/17 do SIWZ, Pakiet 18 - dostawa klipsów - wg zał. 2/18 do SIWZ, Pakiet 19 - dostawa ładunków do staplerów tnąco-szyjących - wg zał. 2/19 do SIWZ, Pakiet 20 - dostawa ładunków do staplerów liniowych - wg zał. 2/20 do SIWZ, Pakiet 21 - dostawa staplerów okrężnych - wg zał. 2/21 do SIWZ, Pakiet 22 - dostawa ładunków do staplerów laparoskopowych - wg zał. 2/22 do SIWZ. Wykonawca na czas trwania umowy jest zobowiązany do zapewnienia: a) pakiet 19 - 2 szt. staplerów b) pakiet 20 - 3 szt. staplerów wielorazowych kompatybilnych z oferowanymi ładunkami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3, 33.14.16.21-9, 33.16.22.00-5, 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 pakiet - 955,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć zł 00/100), 2 pakiet - 29,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć zł 00/100), 3 pakiet - 196,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt sześć zł 00/100), 4 pakiet - 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100), 5 pakiet - 272,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dwa zł 00/100), 6 pakiet - 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć zł 00/100), 7 pakiet - 63,00 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy zł 00/100), 8 pakiet - 39,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć zł 00/100), 9 pakiet - 5,00 zł (słownie: pięć zł 00/100), 10 pakiet - 10,00 zł (słownie: dziesięć zł 00/100), 11 pakiet - 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100), 12 pakiet - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100), 13 pakiet - 6,00 zł (słownie: sześć zł 00/100), 14 pakiet - 11,00 zł (słownie: jedenaście zł 00/100), 15 pakiet - 970,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt zł 00/100), 16 pakiet - 283,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt trzy zł 00/100), 17 pakiet - 117,00 zł (słownie: sto siedemnaście zł 00/100), 18 pakiet - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100), 19 pakiet - 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt zł 00/100), 20 pakiet - 98,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem zł 00/100), 21 pakiet - 621,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia jeden zł 00/100), 22 pakiet - 159,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć zł 00/100), RAZEM: 5.019,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewiętnaście 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt. XI.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN / 11 / IV / 13 oraz nr pakietu/ów. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający powinien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo - księgowej pok. Nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca:- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach pokreślonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    A. Dotyczy wszystkich pakietów: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia: a) posiada deklarację zgodności CE, b) jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku, c) spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679 z p. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia (z dokładnym oznaczeniem, której pozycji dotyczy ) po zawarciu umowy. 2. Katalogi, ulotki, foldery informacyjne lub inne równoważne dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. B. Dotyczy pakietów 1-5, 7-10 i 18 (zał. 2/1-2/5, 2/7-2/10 i 2/18 do SIWZ): Próbki w ilości 1 sztuka: a) pakiet 1 - pozycje 1, 9, 15, 16, 22, 29, 34, b) pakiet 2 - wszystkie pozycje, c) pakiet 3 - pozycje 1, 5, 13 d) pakiet 4 - pozycje 1, 3 e) pakiet 5 - pozycje 1, 7, 10 f) pakiet 7 - pozycje 1, 2, 6, 7 g) pakiet 8 - pozycje 2, 6 h) pakiet 9 - pozycja 2, i) pakiet 10 - pozycje 1, 2, 6 j) pakiet 18 - pozycje 1.2 i 2 (z opisem której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Na opakowaniu wymagany jest opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy (zał.1 do SIWZ), 3. Wypełnione odpowiednie formularze cenowe (zał.2/1 do 2/22 do SIWZ), 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. 5. Kopia dowodu wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-szpital.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ, Dział Zamówień Publicznych - pokój 19, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle lub pod adresem e-mail EKoziol@e-szpital.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:50, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z kopolimeru: 90% glikolidu i 10% L- laktydy powlekanego: 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L- laktyd 35/65) i 50% stearynian wapnia lub z glikolidu i laktydy powlekanego kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 50-40% - 21 dni po zaimplantowaniu, 25 % - 28 dni po zaimplantowaniu i czasie wchłaniania 56-70 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z kopolimeru: 90% glikolidu i 10% L- laktydy powlekanego: 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L- laktyd 35/65) i 50% stearynian wapnia lub z glikolidu i laktydy powlekanego kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 50-40% - 21 dni po zaimplantowaniu, 25 % - 28 dni po zaimplantowaniu i czasie wchłaniania 56-70 dni - wg zał. nr 2/1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa nici okulistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici okulistycznych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych - wg zał. 2/3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 60-90 dni lub 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego 50%- 13-14 dni po zaimplantowaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 60-90 dni lub 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego 50%- 13-14 dni po zaimplantowaniu - wg zał. 2/4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych powlekanych glikonatem z kwasu poliglikolowego lub z kwasu glikolowego i mlekowego o krótkim okresie wchłaniania ok. 42 dni i podtrzymania węzła 10-14 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych powlekanych glikonatem z kwasu poliglikolowego lub z kwasu glikolowego i mlekowego o krótkim okresie wchłaniania ok. 42 dni i podtrzymania węzła 10-14 dni - wg zał. 2/5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych - wg zał. 2/6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłanialnych wykonane z polidwuoksanonu o okresie podtrzymywania tkanki 50% - 28 dni do 4/0, 50% - 35 dni od 3/0, 0% po 70 dniach, po implantacji i czasie całkowitego wchłonięcia 180-210 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłanialnych wykonane z polidwuoksanonu o okresie podtrzymywania tkanki 50% - 28 dni do 4/0, 50% - 35 dni od 3/0, 0% po 70 dniach, po implantacji i czasie całkowitego wchłonięcia 180-210 dni - wg zał. nr 2/7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.13.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami), poliestrowych, powlekanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami), poliestrowych, powlekanych - wg zał. nr 2/8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, naturalnych - skręcone włókna lniane, powlekane silikonem i roztworem poliwinylu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, naturalnych - skręcone włókna lniane, powlekane silikonem i roztworem poliwinylu - wg zał. 2/9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem glikolu polietylenowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem glikolu polietylenowego - wg zał. 2/10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek - wg zał. 2/11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. 2/12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. nr 2/13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa siatek do przepuklin brzusznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa systemu naprawy dna miednicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemu naprawy dna miednicy - wg zał. 2/15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa systemów zasłonowych i załonowych do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemów zasłonowych i załonowych do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - wg zał. 2/16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu typu mini-sling.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu typu mini-sling - wg zał. 2/17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa klipsów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa klipsów - wg zał. 2/18 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa ładunków do staplerów tnąco-szyjących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ładunków do staplerów tnąco-szyjących - wg zał. 2/19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa ładunków do staplerów liniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ładunków do staplerów liniowych - wg zał. 2/20 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa staplerów okrężnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa staplerów okrężnych - wg zał. 2/21 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa ładunków do staplerów laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ładunków do staplerów laparoskopowych - wg zał. 2/22 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.