Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Nakło nad Notecią: Naprawy główne
Numer ogłoszenia: 167393 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 18, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3860846, fax 052 3860846/59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy główne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy główne w budynkach nieruchomości gminnych i administracji zleconej oraz wspólnot mieszkaniowych w Nakle nad Notecią, w zakresie zadania: A) przy ul. Długiej 16 - rozbiórki prawej oficyny mieszkalnej; B) przy ul. Pocztowej 5 - zmiana pokrycia dachu i wymiany wyprawy ścian zewnętrznych; C) przy ul. Powst.Wlkp.12 - ocieplenia ścian zewnętrznych; D) przy ul. Powst.Wlkp 14 - wymiany wyprawy ścian zewnętrznych; E) przy ul. Bydgoskiej 40 - wykonanie tynku zewnętrznego i naprawy lica muru; F) przy ul. Pl. Zamkowy 7 - rozbiórka i zabepieczenie budynku gospodarczego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, objetych przedmiotem postępowania; 2) posiadają niezbędną iedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru Oferta stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SWIZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodaczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i opłatami (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ). 5. Oświadczenie o nie zaleganiu ze składami ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (wg wzoru stanowiącego załacznik Nr 6 do SWIZ). 6. Wykaz zrealizowanych prac w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat (wg wzoru stanowiącego załacznik Nr 7 do SWIZ). Dodatkowo 3 referencje z ostatnich 2 lat z zakresu przedmiotu zamówienia. 7. Uprawnienia do wykonywania prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia). 8. Ubezpieczenie OC kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące okres trwania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. - pokój nr 25 (II piętro) ul. Dąbrowskiego 18 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. - pokój nr 25 (II piętro) ul. Dąbrowskiego 18 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa główna w zakresie zadania A) przy ul. Długiej 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka prawej oficyny mieszkalnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa głowna w zakresie zadania B) przy ul. Pocztowej 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana pokrycia dachu i wymiany wyprawy ścian zewnętrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.26.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa główna w zakresie zadania C) przy ul. Powst. Wlkp. 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie ścian zewnętrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa głowna w zakresie zadania D) przy ul. Powst. Wlkp. 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wyrawy ścian zewnętrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa głowna w zakresie zadania E) przy ul. Bydgoskiej 40.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie tynku zewnętrznego wraz z naprawa lica muru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa głowna w zakresie zadania F) przy ul. Pl.Zamkowy 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka i zabezpieczenie budynku gospodarczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Modernizacja elewacji I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Wymiana okien drewnianych wraz z robotami towarzyszącymi w Bud. Głównym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 w ramach umowy o dof. nr FENX.01.01-IW.01-0069/24.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.