To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego dla osób uczestniczących w projekcie pn. Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 167399 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281306 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego dla osób uczestniczących w projekcie pn. Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kursów i treningu) oraz świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego dla osób uczestniczących w projekcie pn. Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2013r., realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Projekt Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność adresowany jest do osób niepełnosprawnych legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu lekkim lub umiarkowanym zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, niezatrudnionych, nie posiadających doświadczenia zawodowego, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności, zamieszkałych na terenie miasta Jasła. W kursach, treningu i poradnictwie mogą uczestniczyć tylko beneficjenci projektu Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączyć innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje pięć części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie: 1) Część I: Trening kompetencji i umiejętności społecznych: - Liczba uczestników: 15 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 13), - Czas trwania: 25 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00, obejmujących nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji: sierpień 2013 r., - Cel treningu: wzmocnienie kompetencji społecznych i przygotowanie do podjęcia kursów i staży zawodowych w ramach projektu, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. 2) Część II: Kurs administracyjno - biurowy z obsługą komputera i małą księgowością: - Liczba uczestników: 7 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8), - Czas trwania: 180 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji: październik - listopad 2013 r., - Cel kursu: zdobycie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej oraz prowadzenia kadr i małej księgowości, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. 3) Część III: Kurs kucharz - ciastkarz: - Liczba uczestników: 4 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5), - Czas trwania: 160 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji kursu: październik - listopad 2013 r., - Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharza - ciastkarza, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. 4) Część IV: Kurs sprzedawca - magazynier: - Liczba uczestników: 4 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami; - Termin realizacji kursu: październik - listopad 2013 r., - Cel kursu: celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy lub sprzedawcy-magazyniera, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. 5) Część V: Indywidualne konsultacje z poradnictwa psychologicznego: - Liczba uczestników: 15 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób, ale nie mniej niż 13), - Czas trwania: Spotkania indywidualne odbywać się będą z częstotliwością 4 sesje po 1 godzinie zegarowej na 1 uczestnika - łącznie nie więcej niż 60 godzin. - Termin realizacji: sierpień - grudzień 2013 r., - Cel: - rozpoznanie potencjału uczestnika projektu, - wyznaczenie dalszej ścieżki rozwoju osobistego, - wsparcie psychologiczne. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
- Centrum Szkoleniowo - Konsultingowe dla Biznesu Jerzy Gałuszka, ul. Szajnochy 45/9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8871,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2799,00
Oferta z najniższą ceną: 2799,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs administracyjno - biurowy z obsługą komputera i małą księgowością
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, ul. Lisa Kuli 1, 35-032 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25542,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9450,00
Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17793,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs kucharz - ciastkarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejska Grupa Konsultingowa Anna Kazmierczak, ul. Żwirki 1c/4, 90-448 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27451,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9996,00
Oferta z najniższą ceną: 9996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs sprzedawca - magazynier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cech Rzemiosł Różnych - Ośrodek Szkolenia Rzemiosła, ul. Czackiego 17, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18811,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6620,00
Oferta z najniższą ceną: 6620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11996,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Indywidualne konsultacje z poradnictwa psychologicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
- Centrum Szkoleniowo - Konsultingowe dla Biznesu Jerzy Gałuszka, ul. Szajnochy 45/9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8683,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2999,00
Oferta z najniższą ceną: 80,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Dostawa rękawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Florystyka, kurs podstawowy i zaawansowany, florystyka ślubna oraz funeralna
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.