Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Lubenia: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH
W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA
Numer ogłoszenia: 167433 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Lubenia 131, 36-024 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 17 8503927, faks 17 8755090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubenia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Lubenia, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych. Celem głównym projektu jest przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu dla 8 uczestników projektu z terenu gminy Lubenia objętych pomocą społeczną do końca 2013 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Kurs zawodowy - Operator koparki. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu uczestnika Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Szkolenie obejmować będzie zajęcia praktyczne i teoretyczne z zakresu m.in. dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, budowa koparki i technologia robót. Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godzin: 202 godz. dydaktyczne (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 31 październik 2013 r. 1.2. Kurs zawodowy - Obsługa komputera. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestnika Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem szkolenia będzie zapoznanie się z podstawowymi programami pakietu MS Office,, Word, Excell, Power Point i nabycie umiejętności ich obsługi. Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. 1.3. Kurs zawodowy -Opiekun osób starszych. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników Projektu w zakresie świadczenia usług obejmujących opiekę nad osobami starszymi. Podejmowane będą następujące zagadnienia: rola i zadania opiekuna osób starszych i schorowanych, etyka w zawodzie opiekuna, bio-psycho-społeczne aspekty funkcjonowania osób starszych, higiena i zabiegi pielęgnacyjne osób starszych i przewlekłe choroby, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, zasady prawidłowego żywienia osób starszych i chorych. Liczba uczestników: 2 osoby Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. 1.4. Kurs zawodowy -Obsługa kasy fiskalnej. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania zawodu sprzedawcy poprzez poznanie nowoczesnych technik sprzedaży oraz obsługi kasy fiskalnej. Kurs obejmował będzie omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych, wystawiania faktury VAT czy rachunku, ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych. Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów oraz zajęć praktycznych - ćwiczeń. Liczba uczestników: 4 osoby Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. Szkolenia: pkt. 1.1-1.4 odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach wg harmonogramu w uzgodnieniu z Zamawiającym. Celem w/w szkoleń - kursów jest: nabycie wiedzy i umiejętności (teoretycznych i praktycznych) w zakresie obejmującym tematykę w/w kursów zawodowych umożliwiających aktywizację zawodową Uczestników Projektu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca przedłoży zakres tematyczny, ramowy program oraz harmonogram w/w kursów. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: suche ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, catering - jeden dwudaniowy gorący posiłek dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją szkoleń - kursów, w tym m. in: ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (w drodze na i ze szkolenia), koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, Wykonawca dokona zwrotu kosztów przejazdu na rzecz uczestników projektu z miejsca ich zamieszkania na szkolenie i z powrotem. Prowadzenie szkoleń musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zakończyć oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 186). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania szkolenia, ankiet ogólnie oceniających szkolenie, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów i 1 egz. materiałów szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w terminie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego i poegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp -Zał. nr 1 do Oferty, 2. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ - Zał. Nr 4 do Oferty; 3. Wykonawca powinien załączyć do oferty szczegółowy Harmonogram kursów zawodowych oraz programy kursów uwzględniając liczbę kursów, ilość osób, określenie form i metod pracy; 4. Wykonawca powinien załączyć do oferty Wzór zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych/świadectwa uzyskania kwalifikacji, Ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia, Ankiet ogólnie oceniających szkolenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy np. z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia, zmianie osób prowadzących szkolenia za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały kwalifikacje do prowadzenia szkolenia, jeżeli wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubenia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni 36-042 Lubenia 131 pok. nr 26 (budynek Urzędu Gminy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni 36-042 Lubenia 131 pok. nr 26 (budynek Urzędu Gminy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w gminie Lubenia, realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.