eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUSŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Szczecin: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 167458 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142390 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4603577, faks 091 4603578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowa obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje pogwarancyjne kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie oraz obejmująca dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru). Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej przez okres obowiązywania umowy (18 miesięcy). niniejszej SIWZ.Koszty usługi serwisowania muszą obejmować: koszt robocizny, konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów okresowych w zakresie oraz terminach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń drukujących, koszt robocizny bieżących napraw urządzeń drukujących; koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego, koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych części i podzespołów urządzeń drukujących, koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii (z wyjątkiem papieru), serwis z czasem reakcji - 8 godzin od momentu zgłoszenia, dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 24 godzin w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia, koszt wykonania niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej jakości). Sumaryczny koszt serwisu w okresie obowiązywania umowy powinien obejmować: całkowity koszt wykonania 1 kopii/wydruku monochromatycznego i kolorowego A4. Serwis musi gwarantować Zamawiającemu ciągłą i niezawodną pracę urządzeń będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Rosponda 30/, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432171,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502899,03

  • Oferta z najniższą ceną: 502899,03 / Oferta z najwyższą ceną: 502899,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.