To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-06
Szczecin: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 167458 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142390 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4603577, faks 091 4603578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWA KSEROKOPIAREK, DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowa obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje pogwarancyjne kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie oraz obejmująca dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru). Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej przez okres obowiązywania umowy (18 miesięcy). niniejszej SIWZ.Koszty usługi serwisowania muszą obejmować: koszt robocizny, konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów okresowych w zakresie oraz terminach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń drukujących, koszt robocizny bieżących napraw urządzeń drukujących; koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego, koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych części i podzespołów urządzeń drukujących, koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii (z wyjątkiem papieru), serwis z czasem reakcji - 8 godzin od momentu zgłoszenia, dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 24 godzin w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia, koszt wykonania niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej jakości). Sumaryczny koszt serwisu w okresie obowiązywania umowy powinien obejmować: całkowity koszt wykonania 1 kopii/wydruku monochromatycznego i kolorowego A4. Serwis musi gwarantować Zamawiającemu ciągłą i niezawodną pracę urządzeń będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Rosponda 30/, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432171,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 502899,03
Oferta z najniższą ceną: 502899,03 / Oferta z najwyższą ceną: 502899,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.