To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 16746 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Drawsko Pomorskie: " Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 01.02.2017r. do 31.01.2018r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10374-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, krajowy numer identyfikacyjny
33092360500000, ul.
ul. Sobieskiego
8,
78500
Drawsko Pomorskie, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 363 34 47, faks
94 363 34 47, e-mail
zukdrawsko@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zukdrawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 01.02.2017r. do 31.01.2018r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje bezgotówkową usługę sprzedaży paliw płynnych i produktów ropopochodnych w okresie od 01.02.2017r. do 31.01.2018r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 7160,77 litrów Olej napędowy ON - 45145,08 litrów Olej opałowy - 3931,00 litrów 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: 1) część 1 - benzyna bezołowiowa Pb 95, olej napędowy ON Realizacja części 1 niniejszego zamówienia polega na: Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw i oleju napędowego przez Wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż paliw i oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Warunki tankowania pojazdów: od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji. Paliwo i olej napędowy będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, a sprzedaż paliwa i oleju napędowego może odbywać się wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji ( data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i oleju napędowego z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu ). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441 ). Określona ilość paliw i oleju napędowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa i oleju napędowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 3) część 2 - olej opałowy Realizacja części 2 niniejszego zamówienia polega na: Zakup oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze wraz z transportem Wykonawcy będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie do zbiornika w siedzibie Zamawiającego, według potrzeb. Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441 ). Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 123 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT207299.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 207299.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.