Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Warszawa: PN-22/2014 Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
dotyczących programu Owoce w szkole
Numer ogłoszenia: 167492 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-22/2014 Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących programu Owoce w szkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących programu Owoce w szkole zgodnie z wizualizacjami oraz specyfikacjami techniczno-ilościowymi, zawartymi w załącznikach: 4a, 4b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie: - zadania częściowego nr 1 - zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową (załączniki nr 1 i 2 do IPU oraz zamieszczone w załączniku nr 4a do SIWZ); - zadania częściowego nr 2 - zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową (załączniki nr 1 i 2 do IPU oraz zamieszczone w załączniku nr 4b do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - zadanie częściowe nr 1 - 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); - zadanie częściowe nr 2 - 1000 zł (słownie: tysiąc złotych);
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Estetyka i jakość wykonania - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą być one związane ze zmianami: a) danych adresowych stron umowy, b) realizacji umowy przez strony w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. katastrofy, klęski żywiołowej) skutkującej niemożliwością zrealizowania umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami, c) zmianą Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów - w takim przypadku wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego Biuro Prawne Dział Zamówień Publicznych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: a) dla zadania częściowego nr 1 w terminie 14 dni od zaakceptowania wizualizacji (komplety nr 1, 2, 3, 4, 5); b) dla zadania częściowego nr 2 w terminie 28 dni od zaakceptowania wizualizacji (komplet nr 1). Realizacja programu Owoce w szkole, w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu Owoce w szkole..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących programu Owoce w szkole zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w załączniku 4a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie:- zadania częściowego nr 1 - zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową (załączniki nr 1 i 2 do IPU oraz zamieszczone w załączniku nr 4a do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących programu Owoce w szkole zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w załączniku 4b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie: - zadania częściowego nr 2 - zgodnie z wizualizacją oraz specyfikacją techniczno-ilościową (załączniki nr 1 i 2 do IPU oraz zamieszczone w załączniku nr 4b do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Reklama mobilna na autobusach komunikacji miejskiej w Kielcach
- Materiały promocyjne w 2025 r
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa artykułów promocyjnych ADP.2301.23.2025
- Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW
- Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Makoszynie na terenie gminy Bieliny.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.