Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Lublin: Dostawa materiałów elektrycznych
Numer ogłoszenia: 167520 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowlane - elektryczne: Elementy składowe obwodów elektrycznych: Oprawy do lamp: Drut i kabel izolowany: Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne: Elektryczne artykuły i akcesoria:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.50.00 - Gotowe materiały budowlane z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria Oryginalny kod CPV: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3)- Prawa zamówień publicznych - jako załącznik nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 3 do oferty.W przypadku gdy wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 4. Opis zawierający parametry techniczno - jakościowe oferowanego materiału ( wyrobu) - dla których taki wymóg określono w opisie parametrów techniczno - jakościowych przedmiotu zamówienia zał. Nr 1 do SIWZ jako zał. nr 5 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Opłata za SIWZ w kwocie 13.62zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa la pokój nr 103 kancelaria do dnia 30.07.2008r.,do godz.13:00. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowlane - elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. rurka karbowana Peszel fi-16mm m 50 2. rurka karbowana Peszel fi-25mm mb 100 3. folia do znakowania przebiegu kabla mb 900 4. uchwyt do przewodu UM-16 szt 1070 5. uchwyt do przewodu UP-22 szt 1420 6. uchwyt do rur fi-18mm szt 180 7. złącza karbowane do rur fi-18mm szt 80 8. złącza karbowane do rur fi-22mm szt 140 9. taśma stalowa ocynkowana kg 500 10. taśma aluminiowa kg 11 11. uchwyt odgromowy ścienny z kołkiem szt 450 12. złącze kabłąkowo-naciągowe odgromowe szt 145 13. złącze krzyżowe 4xM8 uniwersalne ocynkowane szt 540 14. wspornik dachowy UD-03, ocynkowany K-144 szt 90 15. złącze rynnowe ocynkowane szt 335.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drut i kabel izolowany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kabel YAKY 4x25mm2 m 400 2. kabel YAKY 4x35 mm2 m 250 3. przewód OMY 3x1.5 mm2 m 350 4. przewód OMY 3x2.5 mm2 m 300 5. przewód DY-1.5 mm2 m 950 6. przewód DY-10 mm2 m 100 7. przewód DY-2.5 mm2- żółto-zielony m 1050 8. przewód LgY 25 mm2 m 200 9. przewód OWY 3x1.5 mm2 m 200 10. przewód YDY 4x2.5 mm2 m 450 11. przewód YDYp 3x1.5 mm2 m 1550 12. przewód YDYp 3x2.5 mm2 m 1550 13. przewód YDY 4x4 mm2 m 250 14. przewód YDYp 5x2.5 mm2 m 850.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.