Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Perzów: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Słupia pod Bralinem o dł. 270 mb mb oraz Brzezie o dł. 365 mb.
Numer ogłoszenia: 167560 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów , Perzów 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 61 060, faks 62 78 61 509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://perzow.nowoczesnagmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Słupia pod Bralinem o dł. 270 mb mb oraz Brzezie o dł. 365 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dwóch dróg gminnych w miejscowości Słupia pod Bralinem i Brzezie stanowiących dojazdy do gruntów rolnych, o dł. Słupia pod Bralinem- 270 mb oraz Brzezie- 365 mb. Istniejące drogi stanowią odcinki prostoliniowe nie wymagające poszerzenia na łukach, posiadają obecnie nawierzchnię gruntową częściowo utwardzoną kamieniem polnym, gruzem oraz żużlem, pobocza trawiaste w części gruntowe. Obydwie drogi posiadają odwodnienie powierzchniowe. Zakres robót: korytowanie i profilowanie koryta równiarką szer. 3,8 m , warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm , górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm szer. 3,8 m, nawierzchnia bitumiczna gr. 5 cm szer. 3,5 m , odwodnienie pasa drogowego powierzchniowe. obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia znajduje się w załączonych do SIWZ dokumentach tj: projektach budowlanych oraz kosztorysach ofertowych (zerowych). Na wykonane zamówienie Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letnią gwarancję. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacja przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z przedmiarami robót, projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze z zmianami.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku co najmniej 300 mb każda; o wartością co najmniej 100 tys. zł netto każda z tych robót. Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego, wykazu robót budowlanych, zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oświadczenia Wykonawcy lub załączonego zaświadczenia danej instytucji). Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oświadczenia Wykonawcy lub załączonego zaświadczenia danej instytucji). -Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. -Kosztorys ofertowy zawierający wycenę wszystkich prac przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 7 do SIWZ. -W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Uwaga. Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z tym, że warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. -Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANA CZASU NA UKOŃCZENIE ROBÓT Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; klęski żywiołowe, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności; Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w stwiorb - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy; Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury. ZMIANA SPOSOBU SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA, JEGO ZAKRESU, ZMIANA WYNAGRODZENIA Zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego istotnych zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne; Końcowa wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy może ulec zmianie w stosunku do treści oferty; wartość ta zostanie ustalona na podstawie obmiarów powykonawczych zrealizowanego zakresu - na zasadach i warunkach określonych we umowy. ZMIANA OSÓB I PODMIOTÓW Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy; Zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Forma zapłaty należności przysługującej podwykonawcom, może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych, jeśli zostanie wprowadzona do umowy aneksem podpisanym przez Strony umowy. INNE ZMIANY Zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zam. pub. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 8 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto UG w Perzowie. SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78 pok. nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.