Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-06-VII/2008 Wynajem sprzętu wraz z operatorem i samochodu wraz z kierowcą, z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 167568 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, fax 018 4442054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-drogi.pl/zdwkr
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-06-VII/2008 Wynajem sprzętu wraz z operatorem i samochodu wraz z kierowcą, z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z operatorem i samochodów wraz z kierowcą do wykonania prac przy letnim utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Obwód Drogowy w Lasku k/Nowego Targu, z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - wynajem równiarki wraz z operatorem: 64 godz. najmu - zadanie nr 2 - wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 8-10t wraz z kierowcą do transportu materiałów sypkich i ziemi: 1 750 km przejechanych i 125 godz. najmu. - zadanie nr 3 - wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżek odpowiednio 0,6 i 1,0m3 i wraz z operatorem: 160 godz. najmu Wykonawca winien podstawić ww. sprzęt wraz z operatorem* / samochód wraz z kierowcą w miejscu wskazanym przez Kierownika Obwodu Drogowego, w terminie 48 godzin od powiadomienia telefonicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, e) ponadto spełniają warunki dodatkowe tj.: 1)posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonywali co najmniej jedno zamówienie obejmujące wynajem samochodu, sprzętu do prac przy letnim utrzymaniu dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzach wg wzoru - zał. nr 1.1, 1.2, 1.3 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonywanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie - zał. nr 3 SIWZ, jako potwierdzenie spełnienia warunku zapisanego w pkt II.1.e)1) SIWZ. 4.Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularze ofert (zał. nr 1.1, 1.2, 1.3) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego. Przelewem, za pobraniem pocztowym (0,00 zł. + opłata pocztowa) - w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego wersji papierowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wynajem równiarki wraz z operatorem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem równiarki wraz z operatorem: 64 godz. najmu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 8-10t wraz z kierowcą do transportu materiałów sypkich i ziemi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 8-10t wraz z kierowcą do transportu materiałów sypkich i ziemi: 1 750 km przejechanych i 125 godz. najmu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Zadanie nr 3 - wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżek odpowiednio 0,6 i 1,0m3 i wraz z operatorem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżek odpowiednio 0,6 i 1,0m3 i wraz z operatorem: 160 godz. najmu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt II.
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.