Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Poznań: Usługa sprzątania pomieszczeń delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 167602 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541722, 8541888, fax 061 8541500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami tj.: - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, - w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wykazu wykonanych lub wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 2.Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu z postepowania. 3.Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na tą część, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 6.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w ZOA WUW w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, Poznań, w pok. 019 - bud. B w godzinach 8:00-15:00, lub za pobraniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zakładu Obsługi Administracji WUW pok. 003 - bud B,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki/Grodziec etap II"
- NSZ-3/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych przy ul.: Folwarczna, Bobrzańska, Milczańska w Poznaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK11 w m. Tarnowo.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- ZGN.26-25/4 - Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Żeglugę Szczecińską Turystykę Wydarzenia w 2025
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.