eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceWYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-29

Pabianice: WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 167653 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95055 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z remontem nawierzchni drogowych - wykonaniem nawierzchni bitumicznych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: a) ulica ŁĄKOWA (odcinek: ulica Widok - rzeka Pabianka) o długości ok. 70 mb i powierzchni ok. 650 m2, b) ulica POŁUDNIOWA (odcinek: ulica Moniuszki - ulica Orla) o długości ok. 222 mb i powierzchni ok. 1579 m2, c) ulica CICHA (odcinek: ulica Orla - ulica Moniuszki) o długości ok. 229 mb i powierzchni ok. 1375 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Łąkowa (odcinek: ulica Widok - rzeka Pabianka) - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - oczyszczenie istniejącej podbudowy, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - birtumiczną, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych gr. 5 cm, warstwa ścieralna, - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu - uporządkowanie terenu, b) ulica Południowa (odcinek: ulica Moniuszki - ulica Orla) - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem, - oczyszczenie istniejącej podbudowy, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowej, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 2 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych, warstwa ścieralna gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - uporządkowanie terenu. c) ulica CICHA (ul. Orla - ul. Moniuszki) - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm z wywozem urobku, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 7 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych gr. 5 cm, warstwa ścieralna, - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu - uporządkowanie terenu, 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: a. Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 31.08.2016 roku. 7. Uwagi realizacyjne: a. W ramach regulacji studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych w razie konieczności nowy materiał do wbudowania dostarcza na swój koszt Zamawiający, b. Wymiana krawężników oraz regulacja studzienek i wpustów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego musi odbywać się przed wykonaniem nakładek bitumicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonania odbioru wykonanych prac, w przypadku innej kolejności realizacji prac - Wykonawca będzie zmuszony do powtórzenia nieprawidłowo wykonanych czynności na swój koszt i ryzyko, c. W razie konieczności regulacji pionowej wpustów ulicznych powinny zostać użyte pierścienie wyrównujące i dystansowe z recyklatowych tworzyw sztucznych, elastomerowe, d. Uzyskany w toku prowadzonych prac destrukt i płyty drogowe sześciokątne (trylinka) Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko transport destruktu we wskazane przez Zamawiajacego miejsce, e. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, f. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram robót, g. Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, h. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, i. Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów, j. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, b). podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45.23.31.42-6 - Wymiana nawierzchni drogowej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Drogowy Barbara Wiśniewska, ul. Bartoka 35/22, 95-546 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207536,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181846,45

  • Oferta z najniższą ceną: 181846,45 / Oferta z najwyższą ceną: 225387,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.