Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Poznań: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 167683 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541722, 8541888, faks 061 8541500.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http;//zoa.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części: Część I - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Część II - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Część III - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Część IV - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, archiwach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i ciągach komunikacyjnych, prania firan oraz dwukrotne w ciągu trwania umowy mycie okien. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tzn. od poniedziałku do piątku oraz w pozostałe dni funkcjonowania Urzędu (z wyłączeniem dni świątecznych). 3. Mycie okien odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym dwukrotnie w czasie trwania umowy. 4. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz godziny pracy w poszczególnych delegaturach zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in.: sprzętu do prania i froterowania), narzędzi, środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) oraz worków do koszy na śmieci. 6. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest - używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkurzających, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości, - stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonego elementu, a także sukcesywnie uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu, - zaangażować do wykonywania usług objętych zamówieniem (umową) odpowiednią ilość osób wyposażonych m.in. w ubrania robocze posiadające widoczny znak firmowy Wykonawcy, - przestrzegać odpowiednich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, - wykonywać, bez zbędnej zwłoki, polecenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania kopii polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (zarówno deliktowej jak i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy. 9. Miejsce realizacji zamówienia - część I - Konin, Al. 1 Maja 7 i 9 - cześć II - Kalisz, ul. Kolegialna 4 - część III - Leszno, Pl. Kościuszki 4 - część IV - Piła, Al. Niepodległości 33/35 oraz ul. Dzieci Polskich 26.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający żąda złożenia: - wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej 3 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (zrealizowana lub realizowana usługa sprzątania w budynkach użyteczności publicznej) i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Uwaga! Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomi, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. 4. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, Wykonawcy muszą zamieścić następujące dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt. 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B) i w pkt. 2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zakładzie Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, w pok. 018 - bud. B w godzinach 8:00-15:00 lub za pobraniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji WUW al. Niepodległości 16/18 Poznań pok. 003 - bud B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Usługa sprzątania w budynkach IHAR-PIB O/Bydgoszcz
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.