eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa zintegrowanego systemu zarządzania stacjami końcowymi PC w oparciu o usługi katalogowe.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Warszawa: Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania stacjami końcowymi PC w oparciu o usługi katalogowe.
Numer ogłoszenia: 167703 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informatyki i Obsługi Administracyjnej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6956061, fax 022 6956062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cioa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania stacjami końcowymi PC w oparciu o usługi katalogowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego rozwiązania do zarządzania 850 stacjami PC w oparciu o usługi katalogowe w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie zlokalizowanym przy Pl. Bankowym 3/5. Dostawa powinna być zrealizowana poprzez dostarczenie do siedziby Zamawiającego pakietu instalacyjnego programu utrwalonego na tłoczonej płycie CD, wraz z dokumentem licencji wystawionym imiennie dla Zamawiającego, oraz instrukcję instalacji i obsługi w języku polskim utrwaloną w formie drukowanej. Wdrożenie będzie obejmować analizę środowiska, opracowanie projektu, wdrożenie rozwiązania, transfer wiedzy oraz trzymiesięczną opiekę powdrożeniową. Rozwiązanie musi umożliwiać: 1. stworzenie elastycznej struktury katalogowej umożliwiającej sprawne kontrolowanie i zarządzanie uprawnieniami do stacji końcowych i ewentualnych innych systemów korzystających poprzez protokół LDAP z usługi katalogowej; 2. zdalną diagnozę komputerów, ich inwentaryzację sprzętową i programową; 3. tworzenie raportów z posiadanej inwentaryzacji zasobów zarządzanych w katalogu, dzięki odpowiednim funkcjom raportowym - możliwie elastycznym i konfigurowalnym; 4. tworzenie mobilnego profilu użytkownika, wykorzystywanego do logowania na stacjach komputerowych, a który to profil będzie przechowywany w repozytorium sieciowym; 5. późniejsze wdrożenie mechanizmu archiwizacji wybranych danych użytkownika końcowego we wskazane miejsce sieciowe; 6. wykorzystanie zintegrowanych narzędzi do automatycznego instalowania, uaktualniania oraz konfigurowania oprogramowania stacji roboczych, tworzących mobilne środowisko pracy; 7. wykonywanie obrazów partycji oraz dysków stacji końcowych przy wykorzystaniu standardowej funkcji PXE kart sieciowych; Szczegóły wdrożenia wraz z harmonogramem i zakresem prac zostaną określone w trakcie negocjacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej w skrócie u.p.z.p oraz następujące warunki dodatkowe dotyczące zdolności technicznej Wykonawcy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. tzn.: a) posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; c) nie byli karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 lub 9 (jeżeli dotyczy) u.p.z.p. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed dniem 14.09.2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości netto minimum 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), którego przedmiotem była dostawa wraz z wdrożeniem systemu informatycznego zarządzania stacjami PC w oparciu o system usług katalogowych; w sektorze strefy administracji rządowej i publicznej; b) dysponują minimum 3 pracownikami, legitymującymi się wykształceniem wyższym co najmniej II stopnia na kierunku informatyka oraz posiadają niezbędne certyfikaty inżynierskie producenta wdrażanej technologii, którzy wezmą udział w realizacji niniejszego zamówienia; c) oświadczą pisemnie, iż w przypadku wyłonienia Wykonawcy do dalszego etapu postępowania stworzy on w celach testowych wraz z Zamawiającym laboratorium testowe, poprzez dostarczenie skonfigurowanego oprogramowania i ewentualnie sprzętu wykorzystywanego w celu weryfikacji funkcjonalności będących przedmiotem negocjacji; d) potwierdzą, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. a) osiągają przychody ze sprzedaży produktów w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed dniem 14.09.2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej w wysokości 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych); b) posiadają środki finansowe min. 350 000 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł) lub zdolność kredytową na realizację niniejszego zamówienia; c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w wysokości minimum 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia na podstawie weryfikacji wymaganych dokumentów, określonych w sekcji III.2.2., oraz oceny spełnienia warunku określonego w sekcji III.2.1 pkt 2a, za które można maksymalnie otrzymać 100 pkt. wg wzoru: P(d) = Db : Dmax * 100 pkt gdzie: P(d) - punkty jakie uzyska badany wniosek za wykonane dostawy wraz z wdrożeniem Db - ilość zrealizowanych dostaw wykazanych we wniosku badanym Dmax - największa wykazana ilość zrealizowanych dostaw wraz z wdrożeniem, wśród złożonych wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 u.p.z.p., według Załącznika nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w sekcji III.2.1 pkt 1: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i 9 (jeżeli dotyczy) u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w pkt. 1, 2 muszą zostać złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w cz. III.2.1 pkt 2: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed dniem 14.09.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych w sektorze strefy administracji rządowej i publicznej tj. wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, według Załącznika nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy wraz z wdrożeniami zostały wykonane należycie; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami oraz dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, według Załącznika nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) oświadczenie, według Załącznika nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, iż w przypadku wyłonienia Wykonawcy do dalszego etapu postępowania stworzy on w celach testowych wraz z Zamawiającym laboratorium testowe, poprzez dostarczenie skonfigurowanego oprogramowania i ewentualnie sprzętu wykorzystywanego w celu weryfikacji funkcjonalności będących przedmiotem negocjacji; d) posiadane przez Wykonawcę certyfikaty: -partnerskie (producenckie) wystawione na firmę przez producenta stosowanej technologii z zakresu narzędzi wykorzystywanych przy realizacji niniejszego zamówienia; 4. Na potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w cz. III.2.1 pkt 3: a) sprawozdanie finansowe w części bilans i rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres; b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i objętej przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w pkt. 3 i 4 ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa odpowiednio dokumenty zgodnie z §.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Dodatkowa funkcjonalność systemu - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cioa.bip.org.pl/?tree=przetarg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz ze wzorami załączników można pobrać z siedziby zamawiającego pok.401 oraz ze strony internetowej.SIWZ Zamawiający prześle Wykonawcom zaproszonym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Warszawa, Plac Bankowy 3/5 pok. 401.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.