To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Ryglice: Termomodernizacja budynku OSP w Ryglicach, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu nawierzchni placów i chodników
Numer ogłoszenia: 167714 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115046 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, ul. Rynek 9, Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku OSP w Ryglicach, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu nawierzchni placów i chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku OSP w Ryglicach, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont nawierzchni placów i chodników. Zakres robót obejmuje w szczególności: -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie obróbek blacharskich, rur, rynien, -wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, -okładziny schodów i balkonu, -docieplenie ścian zewnętrznych, -izolacja ścian fundamentowych, -wykonanie nawierzchni placów, chodników, -instalacja odgromowa. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 228000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastrukrura i Środowisko działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane IMBUD Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. J., ul. Okrężna 4, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 228000.00
- Oferta z najniższą ceną: 228000.00 oferta z najwyższą ceną: 298269.59
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.