eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa profesjonalnych środków do utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w obiektach służby żywnościowej w JW 4938

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Radom: Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w obiektach służby żywnościowej w JW 4938
Numer ogłoszenia: 167800 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w obiektach służby żywnościowej w JW 4938.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środki i sprzęt do utrzymania higieny w tym: druciak, folia spożywcza aluminiowa, folia spożywcza stretch, gąbka z uchwytem, rękawice lateksowe, serwetki barwione ząbkowane tłoczone, ściereczka z mikrofibry do kuchni, worki na śmieci 240 l, reklamówki jednorazowe HDPE, woreczki foliowe HDPE, patyczki bambusowe, woreczki na próbki żywnościowe. Profesjonalne środki higieny i estetyki do utrzymania czystości w kuchni: koncentrat płynu do mechanicznego mycia naczyń w zmywarkach, koncentrat płynu do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń w kuchni, koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń o działaniu bakteriobójczym, proszek do czyszczenia i szorowania z aktywnym tlenem, antybakteryjne mydło w płynie do mycia rąk, środek odkamieniający do usuwania osadów mineralnych, środek do usuwania zapieczonego tłuszczu i zadymień w piecach, środek do czyszczenia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej, koncentrat płynu do płukania i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych, sól pastylkowa do uzdatniania wody, środek do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych,środek biologiczny o właściwościach wiążących i niszczących zapachy, środek czyszczący do powierzchni kuchennych, środek alkaliczny czyszczący w koncentracie do usuwania, zabrudzeń tłuszczowych z pieców konwekcyjno-parowych z systemem automatycznego - mycia, środek do mycia i konserwacji podłóg, środek chlorowy dezynfekcyjny w tabletkach. 1.Środki chemiczne do mycia i dezynfekcji powierzchni kuchennych jak też do mycia i dezynfekcji naczyń stołowych, rąk muszą posiadać pozytywną opinię - orzeczenie z oceny środków chemicznych, że mogą być stosowane w zakładach żywienia zbiorowego. 2.Dostarczone produkty muszą być pełnowartościowe, pochodzić z bieżącej produkcji, bez wad fizycznych lub prawnych. Produkty nie mogą ponadto posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być pierwszego gatunku, a także spełniać wszystkie wymagania i oczekiwania Zamawiającego. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) sporządzone w języku polskim oraz winny być dopuszczone do powszechnego obrotu. 3.Wykonawca zapewnia bezpłatnie realizację następujących zadań poza handlowych (dotyczy części II zamówienia): 1)bezpłatne dostarczenie i zamontowanie urządzeń dozujących tj. płynu zasadniczego oraz dozownik do nabłyszczacza do zmywarek w terminie 7 dni kalendarzowych od pierwszej dostawy; 2)bezpłatnej opieki serwisowej dozowników w ciągu 48 h od zgłoszenia usterki w okresie od zamontowania do końca grudnia 2015 roku;..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 33.76.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o, którym mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin przydatności do użycia - dotyczy części II zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2)z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938, Radom kod: 26-603, Sadków 9, budynek Sztabu, numer pokoju: 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, Radom kod: 26-603, Sadków 9, budynek Sztabu, nume pokoju 242-Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki i sprzęt do utrzymania higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki i sprzęt do utrzymania higieny: druciak, folia spożywcza aluminiowa, folia spożywcza stretch, gąbka z uchwytem, rękawice lateksowe, serwetki barwione ząbkowane tłoczone, ściereczka z mikrofibry do kuchni, worki na śmieci 240 l, reklamówki jednorazowe HDPE, woreczki foliowe HDPE, patyczki bambusowe, woreczki na próbki żywnościowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki higieny i estetyki do utrzymania czystości w kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki higieny i estetyki do utrzymania czystości w kuchni: koncentrat płynu do mechanicznego mycia naczyń w zmywarkach, koncentrat płynu do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń w kuchni, koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń o działaniu bakteriobójczym, proszek do czyszczenia i szorowania z aktywnym tlenem, antybakteryjne mydło w płynie do mycia rąk środek odkamieniający do usuwania osadów mineralnych, środek do usuwania zapieczonego tłuszczu i zadymień w piecach, środek do czyszczenia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej, koncentrat płynu do płukania i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych, sól pastylkowa do uzdatniania wody, środek do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych, środek biologiczny o właściwościach wiążących i niszczących zapachy, środek czyszczący do powierzchni kuchennych, środek alkaliczny czyszczący w koncentracie do usuwania zabrudzeń tłuszczowych z pieców konwekcyjno-parowych z systemem automatycznego - mycia, środek do mycia i konserwacji podłóg, środek chlorowy dezynfekcyjny w tabletkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności do użycia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.