eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup i dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych dla Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Wrocław: Zakup i dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych dla Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Numer ogłoszenia: 167814 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95738 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych dla Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych dla Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący typ sprzętu i rodzaj materiału eksploatacyjnego oraz szacunkowe ilości dostaw tuszy i tonerów, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie niewykorzystanie limitu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ oraz prawo do dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności z tego tytułu. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sukcesywnie każdą zamawianą partię towaru do miejsc wskazanych w zamówieniu, na własny koszt - w terminie 3 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Miejsca dokonywanych dostaw: pl. Uniwersytecki 1, ul. Kuźnicza 49/55, ul. Szczytnicka 11, pl. M. Borna 9, ul. Koszarowa 3/1, ul. Uniwersytecka 22/26, ul. Przybyszewskiego 63. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tuszy i tonerów. Wykonawca na tę okoliczność ma obowiązek podpisywać Karty przekazania odpadów (wzór - załącznik nr 2 do umowy) w dwóch egzemplarzach: 1 egz. dla Wykonawcy, 1 egz. dla Zamawiającego. 4.4. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu. W przypadku uzasadnionego zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostarczonego produktu, Wykonawca wymieni produkt na nowy w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem na numery wskazane w § 5 ust. 2 umowy. 4.5. Na dostarczane produkty Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji. 4.6. W przypadku nieprawidłowego działania tuszy i tonerów, które spowodują uszkodzenie drukarki, kserokopiarki lub faksu - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także poniesienia wszelkich kosztów związanych z transportem uszkodzonego sprzętu. 4.7. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z dostawy realizowanej zgodnie z warunkami umowy Zamawiający ma prawo zamówić awaryjnie dostawę u innego Wykonawcy, a poniesionymi kosztami obciążyć Wykonawcę. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Spółka z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198692,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135777,24

  • Oferta z najniższą ceną: 135777,24 / Oferta z najwyższą ceną: 258474,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.