eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 24 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Żurawiej 14 w Śremie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Poznań: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 24 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Żurawiej 14 w Śremie
Numer ogłoszenia: 167829 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 24 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Żurawiej 14 w Śremie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wybudowanie pod klucz czterokondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 24 mieszkaniami, w tym 16-tu o strukturze dwa pokoje i kuchnia oraz 8-miu o strukturze trzy pokoje i kuchnia, o powierzchni użytkowej 1 349 m2 i kubaturze 7 152 m3 wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu o powierzchni około 0,4100 ha (środkowa część działki 696/2 o łącznej powierzchni 1,7031 ha) przy ul. Żurawiej 14 w Śremie. 2.Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1)robót budowlanych budynku w technologii tradycyjnej (dach 2-spadowy pokryty blachodachówką), podpiwniczonego, 3-klatkowego, ocieplonego metodą lekką mokrą z zastosowaniem styropianu, 2)instalacji elektrycznej, telefonicznej, domofonowej, RTV, odgromowej i ekwipotencjalnej, 3)instalacji c.o. i wod.-kan., 4)przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 5)wjazdu na posesję, parkingu, chodników, trawników, zieleni, śmietnika, oświetlenia terenu i ogrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed zlożeniem oferty zaproszeni Wykonawcy zobowiązani będą wnieść wadium w wysokości 80 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym: 1)w okresie ostatnich 5 lat wykonał min. 3 budynki mieszkalne o pow. mieszkalnej min. 2 500 m2 każdy; 2)dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych oraz w specjalności drogowych obiektów budowlanych, należącymi do właściwego samorządu zawodowego (np. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia ; 3)wykaże obroty za okres ostatnich 3 lat obrotowych powyżej 18 000 000 PLN rocznie, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min. kwotę 2 000 000 PLN, oraz ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. kwotę 4 000 000 PLN.; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z grona Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 8 Wykonawców; 1)Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki progowe udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 8, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców. 2)Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki progowe udziału w postępowaniu będzie większa od 8, decydować będzie ilość wykonanych budynków mieszkalnych ponad warunek progowy, a w przypadku konieczności dodatkowej klasyfikacji decydować będzie łączna wartość wykonanych budynków mieszkalnych o wymaganej powierzchni. Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy wykażą największe doświadczenie pod względem ilości, a w przypadku konieczności dalszej kwalifikacji - wartości zrealizowanych robót w zakresie budownictwa mieszkalnego wielorodzinnego spełniającego postawione wymogi..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu poniżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór na www.wam.net.pl), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wzór na www.wam.net.pl), 5)wykaz osób (dot. kierownictwa budowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności (wzór na www.wam.net.pl) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 7)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2) i 3) składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złote polskie, Zamawiający przeliczy je na złote polskie wg średniego kursu wymiany walut NBP obowiązującego w dniu składania wniosków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w kancelarii zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu - lokal nr 1a, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.