eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkałaSukcesywna dostawa materiałów medycznych, środków opatrunkowych i drobnego sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Skała: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych, środków opatrunkowych i drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 167836 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67683 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale, ul. Słomnicka 69, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 12 389 00 56, faks 12 389 00 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych, środków opatrunkowych i drobnego sprzętu medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, środków opatrunkowych i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skale, zwanego dalej Zamawiającym, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, stanowiących formularz cenowy. 3.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w całości. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na produkt o takim samym składzie chemicznym, o takim samym lub lepszym spektrum działania, w postaci i dawce, a także w opakowaniu i rodzaju wskazanym przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 3.5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 roku w sprawie procedur dobrej praktyki dystrybucji (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1216). Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca w każdej pozycji formularzy cenowych wpisze nazwę handlową produktu oraz producenta danego produktu. 3.6. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.7. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 3.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 33140000-3 Materiały medyczne. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59396,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49950,32

  • Oferta z najniższą ceną: 49950,32 / Oferta z najwyższą ceną: 61231,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.