Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Łużna: Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 167845 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łużna , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 018 3543922, faks 018 3543039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: BIP Gminy Łużna
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy w okresie od 01.09.2012 r.- 31.12.2013r. w ilości : Olej napędowy - do 24 000 litrów, Benzyna bezołowiowa 95 - do 6 600 litrów w tym: w roku 2012: Olej napędowy - do 6 000 litrów, Benzyna bezołowiowa 95 - do 1 800 litrów. w roku 2013: Olej napędowy - do 18 000 litrów. Benzyna bezołowiowa 95 - do 4 800 litrów. 2. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441 ) oraz odpowiednio normy PN-EN228 i PN-EN 590. 3. Podane ilości poszczególnego asortymentu określone w ust.1 mają charakter planowany i orientacyjny. 4. Dostawa paliw polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy czynnej w godzinach minimum od 7.00 do 20.00 przez siedem dni w tygodniu w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego - znajdującej się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Urzędu Gminy w Łużnej, 38-322 Łużna 634, liczone najkrótszą drogą publiczną. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. 6. Zamawiający zastrzega, że może dowolnie zmniejszyć ilość zamówionego paliwa poniżej ilości określonych szacunkowo w zależności od jego rzeczywistych potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. 7. Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu (%) od dziennej ceny sprzedaży brutto jednego litra paliwa. Ceny za wyspecyfikowane powyżej paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa pomniejszona o stały upust. 8. Zamawiający nie dopuszcza aby Wykonawca zaoferował upust w wysokości 0,00%. 9. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i będzie podlegało wpisowi do Zestawienia wydawanych paliw, (wg. załącznika do umowy) które w szczególności będzie zawierało: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj sprzętu do którego zostało zakupione paliwo, ilość paliwa, rodzaj paliwa, dzienną cenę sprzedaży pobranego paliwa, cenę z uwzględnieniem rabatu, wartość zakupionego paliwa (brutto), wartość zakupionego paliwa z uwzględnieniem rabatu, czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji. 10. Potwierdzeniem pobrania towaru będzie podpis pobierającego w zestawieniu wydawanych paliw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 16504, ze zm. ) w zakresie obrotu paliwami objętymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże że, dysponuje bądź będzie dysponował w celu realizacji zamówienia stacją paliw czynną co najmniej w godzinach od 7.00 do 20.00 znajdującą się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Urzędu Gminy w Łużnej, 38-322 Łużna 634, liczone najkrótszą drogą publiczną. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ), cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostaną odpowiednio skorygowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634, pok. Nr 111..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634, pok. Nr 111 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁUŻNA
- Żywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień - grudzień 2024 roku.
więcej: przetargi ŁUŻNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- "Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp z.o.o.
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw płynnych (tj. Benzyna bezołowiowa E10, Olej napędowy, Gaz płynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Badawczej w Popielnie Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Zakup paliw płynnych, AdBlue i płynu do spryskiwaczy w stacjach paliw do karetek oraz paliwa do agregatu
- Sukcesywna dostawa paliwa [ON] w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZSiZO
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.