eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Łużna: Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 167845 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łużna , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 018 3543922, faks 018 3543039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: BIP Gminy Łużna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa paliw płynnych - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Urzędu Gminy Łużna oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łużna - w stacji paliw należącej do wykonawcy w okresie od 01.09.2012 r.- 31.12.2013r. w ilości : Olej napędowy - do 24 000 litrów, Benzyna bezołowiowa 95 - do 6 600 litrów w tym: w roku 2012: Olej napędowy - do 6 000 litrów, Benzyna bezołowiowa 95 - do 1 800 litrów. w roku 2013: Olej napędowy - do 18 000 litrów. Benzyna bezołowiowa 95 - do 4 800 litrów. 2. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441 ) oraz odpowiednio normy PN-EN228 i PN-EN 590. 3. Podane ilości poszczególnego asortymentu określone w ust.1 mają charakter planowany i orientacyjny. 4. Dostawa paliw polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy czynnej w godzinach minimum od 7.00 do 20.00 przez siedem dni w tygodniu w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego - znajdującej się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Urzędu Gminy w Łużnej, 38-322 Łużna 634, liczone najkrótszą drogą publiczną. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. 6. Zamawiający zastrzega, że może dowolnie zmniejszyć ilość zamówionego paliwa poniżej ilości określonych szacunkowo w zależności od jego rzeczywistych potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. 7. Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu (%) od dziennej ceny sprzedaży brutto jednego litra paliwa. Ceny za wyspecyfikowane powyżej paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa pomniejszona o stały upust. 8. Zamawiający nie dopuszcza aby Wykonawca zaoferował upust w wysokości 0,00%. 9. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i będzie podlegało wpisowi do Zestawienia wydawanych paliw, (wg. załącznika do umowy) które w szczególności będzie zawierało: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj sprzętu do którego zostało zakupione paliwo, ilość paliwa, rodzaj paliwa, dzienną cenę sprzedaży pobranego paliwa, cenę z uwzględnieniem rabatu, wartość zakupionego paliwa (brutto), wartość zakupionego paliwa z uwzględnieniem rabatu, czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji. 10. Potwierdzeniem pobrania towaru będzie podpis pobierającego w zestawieniu wydawanych paliw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 16504, ze zm. ) w zakresie obrotu paliwami objętymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże że, dysponuje bądź będzie dysponował w celu realizacji zamówienia stacją paliw czynną co najmniej w godzinach od 7.00 do 20.00 znajdującą się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Urzędu Gminy w Łużnej, 38-322 Łużna 634, liczone najkrótszą drogą publiczną. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (zał. Nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ), cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostaną odpowiednio skorygowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634, pok. Nr 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634, pok. Nr 111 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.