Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Koszalin: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część II) - sprawa nr 07/14 powtórzony
Numer ogłoszenia: 167851 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część II) - sprawa nr 07/14 powtórzony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgdonie z formulą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgdonie z formulą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgdonie z formulą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgdonie z formulą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgdonie z formulą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, wycofanie zaproponowanego towaru z produkcji, konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy. Zmiany umowy w przypadkach ww. mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, 75-531 Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, budynek nr 3, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, Kancelaria Jawna, czynna w dni pracujące w godzinach: 7:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczna zaprawa klejąca 25 worków po 25 kg, rozcieńczalnik do wyrobów olejno-ftalowych 30 dm3 (60 szt. po 0,5 dm3), rozcieńczalnik chlorokauczukowy do wyrobów chlorokauczukowych i poliwinylowych 20 dm3 (40 szt. po 0,5 dm3), emulsja akrylowa do ścian i sufitów, kolor biały 300 dm3 (30 szt. po 10 dm3), zaprawa do fugowania szara 20 kg (10 szt. po 2 kg lub 4 szt. po 5 kg), zaprawa tynkarska do nakładania ręcznego 120 worków po 25 kg, zaprawa murarska 30 worków po 25 kg, zaprawa murarska z trasem do klinkieru kolor grafitowy 16 worków po 25 kg, emulsja olejno-ftalowa biała 40 dm3 (16 szt. po 2,5 dm3), emalia olejno-ftalowa kolor ciemny brąz 12 dm3 (15 szt. po 0,8 dm3), farba emulsyjna fasadowa biała matowa 100 dm3 (10 szt. po 10 dm3), emalia chlorokauczukowa do malowania elementów stalowych i żeliwnych kolor popielaty 18 dm3 (20 szt. po 0,9 dm3), emalia chlorokauczukowa do malowania elementów stalowych i żeliwnych kolor biały 20 dm3 (4 szt. po 5 dm3), cement wieloskładnikowy klasy 32,5 50 worków po 25 kg, posadzka cementowa 442 48 worków po 25 kg, siatka zbrojeniowa zgrzewana z drutu śr 2,5 mm, o oczkach 10x10 cm, o wymiarach 1,0x2,0 m 12 szt., cegła ceramiczna pełna kl. 20, 12x25x6,5 cm 600 szt., izohan izobud WM 100 kg (5 szt. po 20 kg), deska drobno ryflowana z drewna egzotycznego o wym. 4,0 - 4,5 cm x12,0 cm x 180 cm kolor naturalny 9 szt., deska drobno ryflowana z drewna egzotycznego o wym.4,0 - 4,5 cm x 16 cm x 180 cm kolor naturalny 3 szt., olej ochronno-dekoracyjny 10 szt. po 0,75 dm3, kołek rozporowy z wkrętem 6 x 60 mm 600 szt., kołek rozporowy z wkrętem 6 x 80 mm 600 szt., kołek rozporowy z wkrętem 8 x 60 mm 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00-9, 44.83.22.00-3, 44.19.00.00-8, 44.83.00.00-7, 44.81.22.10-0, 44.81.22.00-7, 44.81.00.00-1, 44.11.12.00-3, 44.31.30.00-7, 44.11.11.00-2, 44.83.10.00-4, 44.19.10.00-5, 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - stolarka drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1, 1-skrzydłowe 90, kierunek otwierania PZ (prawe na zewnątrz), kolor brązowy, zamek dodatkowy atestowany, dodatkowo zamek rolkowy kpl. 2, drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1, zamek dodatkowy atestowany, dodatkowo zamek rolkowy, wyposażone w element do plombowania, lakierowane proszkowo na kolor brązowy, jednoskrzydłowe 90, kierunek otwierania LZ (lewe na zewnątrz) 1 kpl., drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1, zamek dodatkowy atestowany, wyposażone w element do plombowania, lakierowane proszkowo na kolor brązowy, jednoskrzydłowe 100, kierunek otwierania PW (prawe do wewnątrz) 1 kpl., drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1, zamek dodatkowy atestowany, wyposażone w element do plombowania, lakierowane proszkowo na kolor brązowy, jednoskrzydłowe 90, kierunek otwierania LZ (lewe na zewnątrz) 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - kraty okienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zew. wym. 86x56 cm z prętów stalowych, osłonięta siatką stalową, pomalowana na kolor czarny - 1 szt., krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zew. wym. 170x170 cm z prętów stalowych, osłonięta siatką stalową, pomalowana na kolor czarny - 1 szt., krata okienna w ramie krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zew. wym. 170x170 cm z prętów stalowych, osłonięta siatką stalową, pomalowana na kolor czarny, dwie kłódki antywłamaniowe - 1 szt., krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zew. wym. 170x115 cm z prętów stalowych, pomalowana na kolor czarny - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do budowy chodnika w miejscowości Chwaliszowice.
- Dostawa materiałów budowlanych i innych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.