To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Wyszków: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ
Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 167925 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 130482 - 2010r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje MODERNIZACJĘ ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ, WRAZ Z PRZESYŁANIEM WYNIKÓW BADAŃ RTG I T.K. DO ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH I PORADNI SPECJALISTYCZNYCH SPZZOZ W WYSZKOWIE, POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE - 1 KPL. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca oświadcza, że dostarczane oprogramowanie i sprzęt jest wykonany oraz dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarczany sprzęt medyczny (urządzenia i materiały) jest wykonany oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 1. Warunki dostawy. a) zamówienie obejmie dostawę i uruchomienie kompletnego systemu spełniającego wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymentach i ilościach określanych w załączniku nr 1. b) miejsce dostawy: SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia dostarczenie do pomieszczeń Pracowni RTG i Szpitala, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi. c) czas realizacji zamówienia do 42 dni, z tym, że dostawa i instalacja systemu (sprzętu i oprogramowania) nastąpi w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. Testy systemu oraz szkolenie pracowników i administratora Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu funkcjonującego systemu, protokołem odbioru i szkolenia najpóźniej w terminie do 42 dni od daty zawarcia umowy. d) Płatność na rzecz Wykonawcy nastąpi w trzech ratach: 1) Faktura z pierwszą ratą płatności, w wysokości 2.3 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego dostawę, instalację, testy i szkolenie - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. 2) Faktura z drugą ratą płatności, w wysokości 1.6 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej po 30 dniach od daty wystawienia faktury z pierwszą ratą - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. 3) Faktura z trzecią ratą płatności, w wysokości 1.6 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej po 30 dniach od daty wystawienia faktury z drugą ratą płatności - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. Za dotrzymanie terminu zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.61.20.00 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji 72.21.22.10 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGFA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 477091,79
Oferta z najniższą ceną: 477091,79 / Oferta z najwyższą ceną: 477091,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta
- Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Wyszków
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.