eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoPrzebudowa domku letniskowego 2-segmentowego nr 09 na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Białogórze, działka nr 24 3 obręb Białogóra, należącego do Nadleśnictwa Choczewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Choczewo: Przebudowa domku letniskowego 2-segmentowego nr 09 na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Białogórze, działka nr 24 3 obręb Białogóra, należącego do Nadleśnictwa Choczewo
Numer ogłoszenia: 167958 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo , ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, faks 058 5722606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.lasypanstwowe.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa domku letniskowego 2-segmentowego nr 09 na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Białogórze, działka nr 24 3 obręb Białogóra, należącego do Nadleśnictwa Choczewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa domku letniskowego 2-segmentowego nr 09 na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Białogórze, działka nr 24 3 obręb Białogóra, należącego do Nadleśnictwa Choczewo. 2. Prace prowadzone będą na terenie Ośrodka Wypoczynkowego należącego do Nadleśnictwa Choczewo w miejscowości Białogóra przy ul. Harcerskiej - działka nr 24 3, obręb Białogóra. 3. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz przyłączy elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych. 4. Dane ogólne domku letniskowego mającego ulec przebudowie: a) powierzchnia zabudowy - 60,8 m2; b) powierzchnia użytkowa - 42,5 m2; c) kubatura - 112,6 m3. 5. Domek letniskowy zgodnie z projektem budowlanym ma składać się z następujących pomieszczeń: a) 2 pokoje; b) 2 wnęki kuchenne; c) 2 łazienki. 6. Pozostałe informacje techniczne dotyczące przebudowy domku: a) fundamenty: - betonowe stopy fundamentowe wykonane z betonu klasy B-10 posadowione na głębokości 1,00 m; b) ściany: - konstrukcję szkieletową należy wykonać z krawędziaków; - pomiędzy krawędziakami należy ułożyć izolację termiczną z wełny mineralnej półtwardej 80 (2 x 50 mm) z paraizolacją (folia paro przepuszczalna); - elewacja zewnętrzna obita deskami nasyconymi jednostronnie strugami łączonymi na wpółwpust; - ściany i stropy suche wykonane z płyt kartonowo - gipsowych; c) podłogi: - w pokojach i wnękach kuchennych podłogi wykonane z desek struganych ułożonych na legarach i polakierowanych; - w łazienkach podłoga z płytek terakota; d) dach: - konstrukcja dachu kopertowa; - dach drewniany krokwiowy; - pokrycie dachu papą termozgrzewalną; e) stolarka: - okna i drzwi domku drewniane typowe; f) instalacja wraz z osprzętem i przyłączami: - elektryczne; - wodociągowe; - kanalizacyjne. 7. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące elementy związane z przebudową domku letniskowego: a) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; b) wykonanie przyłącza elektrycznego z Z.K.; c) wykonanie przyłącza wodociągowego; d) wyposażenie dodatkowe domku - meble oraz wykończeniowe urządzenia techniczne. 9. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: a) przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ; b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ; c) projekt budowlany - załącznik nr 11 do SIWZ. 9. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o decyzję o pozwolenie na budowę wydaną przez Wójta Gminy Krokowa z dnia 27.12.2000r. (Nr VAN - 7351/192/00). 10. Wykonawca udzieli gwarancję na wykonane roboty budowlane nie mniej niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą i praktyką budowlaną w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności: a) ustawa z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane; b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002r. Nr 108, poz. 953); c) ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2000r. Nr 71, poz. 838 z póź. zm.); d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 48, poz. 401)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.10 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta Wykonawcy przystępującego do przetargu musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 2. Wysokość wadium wynosi odpowiednio: - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Termin na wniesienie wadium upływa dnia 30.06.2010r. o godz. 9:30. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww. forma lub formy wadium muszą zostać dołączone do oferty. e) w pieniądzu. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: KBSW O/Choczewo Nr 36 8350 0004 2600 0257 2000 0010 w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert, tj. 30.06.2010r. do godz. 9:30. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku pozostałych form wadium (poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 30.06.2010r. do godz. 9:30. 8. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 13 niniejszej SIWZ. 9. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 pkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznaczy termin na ponowne wniesienie wadium. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy. 15. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania na postawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zadania dotyczące robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (załącznik nr 6 do SIWZ) z podaniem ich wartości brutto, dat i miejsca wykonania oraz przedmiotu zamówienia i odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru prac).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane dokumenty. Ww. wykazie należy również wskazać osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). Stosowne zaświadczenie o przynależności do OIIB należy dołączyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na okres trwania umowy - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten winien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Zamawiający wymaga, aby na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenie obejmowało co najmniej okres, przez który Wykonawca będzie związany ofertą zgodnie z pkt 13 niniejszej SIWZ, tj. od dnia otwarcia ofert do dnia 29.07.2010r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania umowy w sprawie niniejszego postępowania. Dokument ten winien opiewać na kwotę co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84-210 Choczewo (pok. 28).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84-210 Choczewo (pok. 32 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.07.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.