eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzebudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Kosmonautów w Knurowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Knurów: Przebudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Kosmonautów w Knurowie.
Numer ogłoszenia: 167968 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Kosmonautów w Knurowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Kosmonautów w Knurowie, w tym: 1.1 roboty rozbiórkowe oraz demontaż starych słupów oświetleniowych oraz szafy oświetlenia ulicznego; 1.2 przebudowę oświetlenia ulicznego polegającego na: 1.2.1 ustawieniu słupów oświetleniowych, aluminiowych o wys. 9 m (27 szt); 1.2.2 ustawieniu latarń oświetleniowych, parkowych, aluminiowych o wys. 5 m (22 szt); 1.2.3 montażu opraw oświetleniowych z układem redukcji mocy 150 W /100 W (27 szt); 1.2.4 montażu opraw oświetleniowych, parkowych 70 W (22 szt); 1.2.5 montażu szaf oświetlenia ulicznego (2 szt). 1.3 ułożenie energetycznych kabli oświetleniowych (ok. 1.725 mb); 1.4 przewierty o łącznej długości ok. 53,00 mb; 1.5 zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu; 1.6 odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników, zieleńców oraz trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót; 1.7 oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 2 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla ww. zadania. 3 Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania robót objętych przedmiotem zamówienia z przebudową ul. Kosmonautów realizowaną na zlecenie Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania robót elektrycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, w tym: 1.1.być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, tj. być podmiotem zarejestrowanym zgodnie z wymogami ustawowymi, 1.2.wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zadań o wartości nie mniejszej niż 80 tys zł (brutto) każde polegające na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego, 1.3.dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a)osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz uprawnienia SEP do dozoru (D), 1.4.być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 200.000,00 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zamawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania oraz wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 1.4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem osoby na stanowisko kierownika budowy, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i dokumentami stwierdzającymi, że osoba wyznaczona na kierownika budowy spełnia wymagania określone w pkt 1.3 opisu warunków, 1.5.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605). a) dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. b) w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą podane w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki w oparciu o średni kurs waluty ogłoszony przez NBP z dnia otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 49,75 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54 - II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 032- 339-23-08, Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc, tel/fax 032- 339-22-92.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.