Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Tarnów: zakup i dostawa środków czystości w ciągu roku od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 167973 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa środków czystości w ciągu roku od dnia podpisania umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa środków czystości w ciągu roku od dnia podpisania umowy. - 27 zakresów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 39.22.43.00-0, 39.54.20.00-3, 39.71.34.30-6, 44.42.32.00-3, 39.22.43.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Próbki: po 1 szt. do każdej pozycji- Zakres VI; Zakres XXIV ;Zakres XXV poz.28-29 2) Ksero etykiety producenta znajdującej się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania dawkowania i składem preparatu dotyczy zakresu: I poz 1-10; I;III poz. 1-6;XVII poz. 1-4;XVIII;XXVI 3) Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment w Zakresie nr III poz.2: zakresie X poz.1-9 ; zakresie XII poz.1-43 ; zakresie XIII ; zakresie XIV; zakresie XXVI posada dokumenty dopuszczające dany produkt do kontaktu z żywnością 4) Dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające wytrzymałość dla 250 cykli prań w pralnicy profesjonalnej (Zakres VI). 5) Instrukcje czyszczenia i prania Zakres XXIV poz. 1-8 ; Zakres XXV poz 28-29 6) Oświadczenie Wykonawcy o odporności na działanie środków dezynfekcyjnych na bazie alkoholu- dot. zakresu XVII 7) Folder ulotka wystawiona przez producenta zawierająca dane techniczne i opis produktu- dotyczy zakresu IX poz. 1-5;XVIII poz.1-2dozowniki ;XIX, XX,XXI 8) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany asortyment w zakresie XXIII drabiny i osłony na twarz posiadają certyfikat CE. Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 3 dniowym terminie od dnia wezwania. 9) Kartę charakterystyki preparatu chemicznego- dot. zakresu XXVI poz.1 10) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany asortyment w zakresie II poz. 1-7 i 12-14 wpisany jest do rejestru kosmetyków. Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 3 dniowym terminie od dnia wezwania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT, zmiana w tym zakresie obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów i nie wymaga podpisania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: w SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki gospodarstwa domowego- płyny , proszki, pasty, odkamieniacze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne - mydła, grzebienie szampony, chusteczki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podstawowe środku czystości - mydło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe środku czystości - mydło do rąk płyn do mycia naczyń, emulsje wodne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA - wiadra, miotły,rękawiczki,ścierki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZCZOTKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKI do butelek i do szorowania ręcznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mop płaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop płaski do czyszczenia powierzchni na wilgotno i mokro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MOPY kolorowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop płaski do czyszczenia powierzchni na wilgotno i mokro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny- gruszki, baseny, miski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Profesjonalne urządzenia elektryczne, Worki do odkurzacza, szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia elektryczne, Worki do odkurzacza, szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły jednorazowe- kubki, woreczki, reklamówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drobny sprzęt pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt pomocniczy-worki do odkurzaczy, plastikowe pojemniki, kosze na śmieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Asortyment kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny - blaszki cukiernicze, sztućce, patelnie mikrofalówki, czajniki elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Asortyment kuchenny - Talerze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny - Talerze, kubki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Asortyment kuchenny - Garnki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny - Garnki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Materiały i pasmanteria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i pasmanteria- tetra tasiemka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały eksploatacyjne dla szwalni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne dla szwalni - igły guziki, nici.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Profesjonalne środki do okresowego doczyszczania powierzchni podłogowych i zabezpieczania powłoką ochronną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do okresowego doczyszczania powierzchni podłogowych i zabezpieczania powłoką ochronną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych, ponadpodłogowych, sanitariatów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych, ponadpodłogowych, sanitariatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wózki do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki do sprzątania - zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wycieraczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieraczki wewnętrzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Golarka zabiegowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarka zabiegowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Drabiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabiny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 39.54.20.00-3, 39.22.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Środki gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wanny dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanny dezynfekcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- (DFP.271.83.2025.ADB) Dostawa produktów leczniczych oraz kosmetyków.
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.