Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Lubaczów: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 167977 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, fax 016 632 26 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu fabrycznie nowego do przewozu osób o liczbie miejsc : 1 dla kierowcy i od 14 do 16 miejsc dla pasażerów w fotelach, w tym jedno miejsce - po demontażu fotela - przystosowane do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Wymagane podstawowe parametry techniczne : 1. Rok produkcji 2008 (pojazd fabrycznie nowy), 2. Rodzaj silnika - diesel z certyfikatem Euro 3 lub Euro 4 o mocy minimalnej 120 KM , 3. Pojemność skokowa silnika - od 2,0 do 3,0 litrów , 4. Najazd szynowy umożliwiający wjazd wózków inwalidzkich do autobusu . 5. Atestowane mocowanie wózka inwalidzkiego. Charakterystyka zabudowy pojazdu (wymagania minimalne): 1) najazd szynowy umożliwiający wjazd wózków inwalidzkich do autobusu, 2) atestowane mocowanie dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku), 3) oznakowanie zgodne z przepisami prawa o ruchu drogowym - emblematy informujące o przewozie osób niepełnosprawnych oraz ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, 4) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach pasażerów i kierowcy, 5) sygnalizacja niezapiętych pasów, 6) fotele z regulowanymi na wysokość zagłówkami lub fotele posiadające zintegrowane zagłówki, pod warunkiem, że są one na tyle wysokie, że chronią kark osoby siedzącej, 7) przeszklenie przedziału pasażerskiego, 8) oświetlenie części pasażerskiej, 9) podsufitka i tapicerka miękka, pełna lub częściowa, 10) podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową w części pasażerskiej, 11) stopień wejściowy pokryty wykładziną antypoślizgową, 12) wspomaganie układu kierowniczego, 13) urządzenie zapobiegające blokowaniu kół (ABS), 14) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów zajmujących przednie siedzenia (jeżeli autobus nie posiada siedzeń dla pasażerów obok kierowcy, wymagana jest tylko poduszka powietrzna dla kierowcy), 15) wszystkie szyby termoizolacyjne przyciemniane uchylne i szyberdach lub klimatyzacja z rozprowadzeniem w części pasażerskiej, 16) niezależne od pracy silnika ogrzewanie postojowe części pasażerskiej 17) szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego, 18) regulacja wysokości świateł, 19) fotel kierowcy z regulacjami: wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, 20) system blokady zapłonu (immobiliser), 21) autoalarm, 22) centralny zamek, 23) elektryczne szyby w kabinie kierowcy, 24) elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne, 25) automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy, 26) lusterko wewnętrzne, 27) tachograf cyfrowy, 28) komplet opon zimowych lub opon letnich, jeśli w pojeździe są zamontowane opony zimowe, 29) instalacja do radia i głośników, antena, radio z odtwarzaczem CD, 30) koło zapasowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica. 31) komplet kluczy (minimum do kół) i podnośnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 7.1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 7.2) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 7.3) Wykaz autoryzowanych stacji obsługi z terenu woj. podkarpackiego, 7.4) oświadczenie, że oferowany autobus posiada aktualną homologację oraz że oferowany system przewozu osób niepełnosprawnych w autobusie posiada aktualną homologację (atest), 7.5) wykaz parametrów technicznych autobusu, 7.6) dokument gwarancyjny, oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 7.7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.8) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 1 - Krzysztof Krzemiński (nieodpłatnie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 6 - Sala narad..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach obszaru B pilotażowego programu pn. Uczeń na wsi - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i cmentarzy w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.158.2024 Dostawa autobusu
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.