To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Śrem: Świadczenie usług telefonii publicznej (stacjonarnej)
Numer ogłoszenia: 167983 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143517 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii publicznej (stacjonarnej).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stacjonarnej usługi telefonii publicznej dla jednostki wojskowej, umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii w oparciu o ISDN dla JW 2823w lokalizacji Poznań Babki; Zamawiający wymaga aby: 1) świadczenie usług telekomunikacyjnych było realizowane za pomocą dostępu ISDN PRI z sygnalizacją DSS1, z usługą DDI, z numeracją zgodnie z Tabelą nr 1 w SIWZ; 2) świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o łącza cyfrowe odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii na trakcie cyfrowym o parametrach wyszczególnionych w Tabeli nr 1 w SIWZ; Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi transmisji głosu, realizowanej za pośrednictwem dostępów ISDN PRI, opartej o przesył w sieciach IP oraz sieciach pakietowych (np.: Frame Realay, ATM); Wykonawca zobowiązany jest do: - świadczenia usług w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. - realizacji bezpośrednich połączeń z numerami wewnętrznymi DDI - (ilość zgodnie z Tabelą nr 1 w SIWZ); - realizacji sekundowego rozliczania abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; - realizacji połączeń bez opłat za inicjację połączenia; - zapewnienia bezpłatnego dostępu do służb ratowniczych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; - zapewnienia na wniosek Zamawiającego bezpłatnego zablokowania możliwości wykonywania połączeń i realizacji usług nie ujętych w Tabeli nr 5 (Kryteria oceny ofert); - zapewnienia ciągłości świadczenia usług (zgodnie z Tabelą nr 4); - zapoznania się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia przed złożeniem oferty; - posiadania umowy ramowej z MON, lub zezwolenia organizatora systemu CA-MON w RON na użycie/dostosowanie własnej lub dzierżawionej infrastruktury telekomunikacyjnej gwarantującej realizację usługi/zadania; - Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący prace w obiektach Zamawiającego posiadali poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE ; - konfiguracji własnej centrali w porozumieniu z obsługą techniczną Zamawiającego co najmniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem okresu obowiązywania umowy celem sprawdzenia poprawności realizacji połączeń do/z centrali Wykonawcy - (po sprawdzeniu poprawności działania usługi, do czasu rozpoczęcia okresu obowiązywania umowy, Zamawiający zablokuje możliwość wykonywania połączeń); - przekazania Zamawiającemu dla każdej lokalizacji numeru identyfikacyjnego łącza cyfrowego stosowanego przez Wykonawcę; - dysponowania na jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem świadczenia usług Punktem Styku Sieci (PSS) - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego w lokalizacji dla której złoży ofertę ; - poniesienia kosztów wyposażenia i konfiguracji central abonenckich Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń obu Stron; - przeprowadzenia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem numerów DDI od obecnego operatora na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego (proces ten nie może zakłócić funkcjonowania usługi u obecnego operatora); - poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów DDI od dotychczasowego operatora i ich uruchomienia; - rozliczania usług nie wymienionych w ofercie zgodnie z zaproponowanym planem taryfowym usług świadczonych na rynku biznesowym, stanowiącym załącznik do oferty i umowy; - zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; - przedstawienia protokołu odbioru usługi oraz uzyskania podpisu przedstawiciela zamawiającego potwierdzającego poprawność jej funkcjonowania (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy); - dostarczania do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej w formie elektronicznej, na wskazane adresy poczty elektronicznej, comiesięcznego szczegółowego wykazu połączeń (za poprzedni okres rozliczeniowy) z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego; - dostarczania szczegółowego wykazu połączeń w formie elektronicznej w formacie *.xls lub *.xlsx stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); numer wewnętrzny abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. - początek okresu rozliczeniowego ustala się na pierwszy dzień kalendarzowy każdego miesiąca a koniec okresu rozliczeniowego - na ostatni dzień kalendarzowy każdego miesiąca. - dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dla każdej części oddzielnie z terminem płatności 30 dni od dnia doręczenia; - dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze; - nieodpłatnego dokonania cesji części lub całości wykonania świadczonych usług na innego płatnika w przypadku zmian organizacyjnych w Resorcie Obrony Narodowej; Czas Reakcji na Awarię Czas Reakcji na Awarię jest liczony od zgłoszenia Awarii przez Personel Techniczny Abonenta do chwili potwierdzenia telefonicznego przez Wykonawcę oraz podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Usunięcia Awarii Czas Usunięcia Awarii jest mierzony oddzielnie dla każdej Awarii powodującej przerwę w świadczeniu Usługi w lokalizacji Abonenta określonej w Umowie. Czas usunięcia Awarii liczony jest od zgłoszenia Awarii przez Abonenta u Wykonawcy do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. W przypadku, gdy miejscem dostarczenia Usługi jest lokalizacja Abonenta i usunięcie Awarii jest uzależnione od udostępnienia lokalizacji pracownikom technicznym Wykonawcy, czas usunięcia Awarii jest liczony od chwili udostępnienia lokalizacji przez Abonenta do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. Usługa będzie realizowana w nw. terminie: 01.08.2014 r. - 30.11.2014 r. - Parametry techniczne JW 2823 Lok. Poznań Babki 61-160 Babki gm. Mosina KW 7887 bud. nr 3 pom. nr 21 2.Typ łącza(minimalnie) 30B+D Ilość numerów bezpośrednich DDI 900 Dotychczasowy zakres numeracji DDI (61) od 8571 000 do 8571 599 od 6420 600 do 6420 899 Nowy (preferowany) zakres numeracji DDI (61) od 8571 000 do 8571 599 od 6420 600 do 6420 899 Typ centrali/sygnalizacja DGT 3450 NJ/DSS1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1766,77
Oferta z najniższą ceną: 1766,77 / Oferta z najwyższą ceną: 5358,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.